به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر:

پایگاه خدمات اجتماعی بهزیستی، در کلاله افتتاح شد

1403-08-02 09:08:35
0
64

سرویس اجتماعی: به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر و به منظور افزایش ارائه خدمات به آسیب دیدگان،پایگاه خدمات اجتماعی بهزیستی در کلاله افتتاح شد.

 

به گزارش کلاله خبر، در این افتتاحیه، اضغر رنجی معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان گلستان گفت: درحال حاضر 5 پایگاه خدمات اجتماعی در مناطق آسیب پذیر شهرشهرستان های گنبد و گرگان فعال است.

وی افزود: معاون اجتماعی بهزیستی استان افتتاح و فعال کردن 5 پایگاه خدمات اجتماعی را در دستور کارسال 92 خود دارد که 2 پایگاه آن در کلاله و گرگان در دهه فجر افتتاح می شود و 3 پایگاه دیگر در شهرهای گرگان ،آزادشهر و گنبد تا پایان سال افتتاح می شود.

رنجی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: اعتبار فعال کردن این 5 پایگاه 620 میلیون ریال بوده که از محل اعتبارات اداره کل بهزیستی تامین شده است.

این مسئول از فعالیت 8 اورژانس اجتماعی در استان خبرداد و گفت: 8 اورژانس اجتماعی بهزیستی در شهرهای گرگان،گنبد،علی آباد،کلاله،آزادشهر، کردکوی و بندرگز با داشتن آمبولانس و خط ارتباطی 123 تحت نظارت بهزیستی به افراد آسیب دیده و درمعرض آسیب ارائه خدمات می کنند.

وی افزود: درصورت مهیا بودن زمینه ها،بهزیستی استان برای فعال کردن اورژانس اجتماعی در سه شهر مراوه تپه،رامیان و بندرترکمن برنامه ریزی می کند.

 

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار