درپی پیگیری های کلاله خبر:

شهردار کلاله: برای مسیرهای پرتردد خط ویژه درنظر می گیریم

1403-08-02 09:08:39
0
65

سرویس اجتماعی: شهردار کلاله از اختصاص خط ویژه به نقاط پرتردد شهرستان کلاله خبر داد.

 

به گزارش کلاله خبر، درپی انتشار گزارشی مبنی بر"عدم پوشش بیشتر نقاط شهری، توسط ناوگان تاکسیرانی کلاله" در این سایت، رسول بامری شهردار کلاله در واکنش به این خبردر گفتگو با خبرنگار کلاله خبر گفت: در این اندیشه هستیم که برای نقاط پر تردد شهرکلاله خط ویژه تاکسی اختصاص دهیم.

وی افزود: تلاش می شود برای مسیرهای خیابان های امام خمینی(ره) و شهرک امام حسین(ع) خط های ویژه ای در نظر بگیریم تا با این کار مقداری از مشکلات ترددی شهروندان مرتفع شود.

بامری یادآور شد: برای مسیر مسکن مهر کلاله خط ویژه ای اختصاص دادیم ولی ساکنین مسکن مهر، نسبت به این قضیه استقبالی از خود نشان ندادند و رانندگان ویژه این مسیر نسبت به درآمد کم خود ابراز نارضایتی کردند.

شهردار کلاله درخصوص سوالی که چرا رانندگان خط شهرک فرهنگیان کلاله شرطی مسافران را جابجا می کنند؟ گفت: این موضوع را بصورت جدی پیگیری خواهیم کرد و سعی می کنیم ناوگان تاکسی رانی کلاله را تغییر و تحول دهیم.

یادآور می شویم که خبری با عنوان "تاکسی های کلاله شرطی مسافرها را جابجا می کنند" در این سایت منتشر شد ولی هیچ جوابی مبنی بر برخورد مسئولین ذیربط نسبت به جلوگیری از این اقدام رانندگان، به سایت کلاله خبر ارسال نشد.

توجه: بزودی اقدامات موثر شهردار کلاله نسبت به این خبر در همین سایت منتشر خواهد شد.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار