تاثیرات مثبت تغییرمسیر خیابان مختوم قلی:

هجوم مغازه داران به خیابان انقلاب کلاله+ تصاویر

1403-07-28 11:07:52
0
61

سرویس اجتماعی: تغییر مسیر خیابان مختوم قلی فراغی در شهرستان کلاله باعث هجوم مغازه داران و کاسبان به خیابان های دیگر شهرشده است.

 

به گزارش کلاله خبر، ازجمله اهداف تغییر مسیر خیابان مختوم قلی فراغی در کلاله، کاهش ترافیک در این خیابان و همچنین ترقی و پیشرفت دیگر خیابان های شهربود.

بعد از تغییر مسیر این خیابان، برخی از مغازه داران از خیابان مختوم قلی به خیابان های دیگر شهرستان نقل مکان کرده اند و هجوم این مغازه داران در خیابان انقلاب چشمگیر است.

درگذشته بخاطر عدم ورود تاکسی های شهری به خیابان های آزادی و انقلاب کلاله، به تبع این خیابان ها پیشرفت چندانی نداشتند ولی با این تصمیم شورای ترافیک کلاله،از این پس شاهد پیشرفت دیگر خیابان های این شهر خواهیم بود.

گفتنی است که اجاره بهای مغازه در خیابان مختوم قلی بالا می باشد و این می تواند عامل دیگری در نقل مکان این مغازه داران به خیابان های دیگر شهر باشد.

یک پیشنهاد: مسئولین شهرستان کلاله برای رسیدن به اهداف خود که کاهش بار ترافیک و پیشرفت خیابان های دیگر است،می توانند با برخی از دکترهای عمومی و متخصص و داروخانه های شهرستان برای انتقال این مراکز به خیابان انقلاب کلاله مذاکرات لازم را انجام دهند و اینگونه باعث رسیدن به اهداف خود شوند.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار