رئیس کتابخانه های عمومی کلاله:

در دهه فجر کتابخانه شهر فراغی افتتاح می شود

1403-07-28 11:07:49
0
66

efttahسرویس فرهنگی: رئیس کتابخانه های عمومی کلاله از افتتاح کتابخانه عمومی شهر فراغی در ایام دهه فجر خبر داد.

 

علی رضا مجاهدی در گفتگویی با خبرنگار کلاله خبر گفت: طی توافقات انجام گرفته با اداره کل کتابخانه های عمومی استان گلستان، قرار بر این شد که کتابخانه عمومی شهر فراغی در ایام دهه فجر افتتاح شود.

وی افزود: ساختمان کتابخانه عمومی شهرفراغی شهرستان کلاله تکمیل و قفسه و کتاب های آن برای راه اندازی به این محل انتقال یافته بود،اما متاسفانه در تکمیل بخش تاسیسات با کمبود 50 میلیون تومان اعتبار روبرو شده بودیم  که با تامین این اعتبار، توانستیم این کتابخانه را برای بهره برداری آماده کنیم.

مجاهدی تصریح کرد: کتابخانه عمومی حکمت روستای دهنه نیز با مشکلاتی همچون عدم وجود گازکشی در ساختمان، و نداشتن سیستم امنیتی مواجه بود که قرار است  با کمک خیرین، این مشکلات نیز مرتفع شود.

رئیس کتابخانه های عمومی کلاله با بیان اینکه تاکنون 5000 متر مربع زمین برای احداث ساختمان کتابخانه عمومی به نهاد کتابخانه های عمومی کلاله واگذار شده است، افزود: در صورتی که خیرین در روستاهای یکه قوز بالا و اجن سنگرلی ساختمان مورد نیاز برای کتابخانه را به مدت 30 سال به این نهاد واگذار کنند، در این اندیشه هستم که در این روستاها نیز کتابخانه ای راه اندازی کنیم و نیروی مورد استفاده در این کتابخانه از اهالی این روستاها جذب می شود.

وی درخصوص کتابخانه شماره2 کلاله گفت و افزود: این کتابخانه به پیشرفت فیزیکی 35 درصد رسیده بود که متاسفانه  ماده 48 به این پروژه خورد و ساخت آن متوقف شد.



نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار