مرکز بهداشت ودرمان کلاله، اینبار دربین عشایر غیور+ تصاویر

1403-07-28 11:07:36
0
61

سرویس اجتماعی: مرکز بهداشت و درمان کلاله با اعزام اکیپ درمانی خود، اینبار به عشایر" میت دره "شهرستان کلاله خدمات درمانی ارائه کرد.

 

به گزارش کلاله خبر، شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله با اعزام اکیپ بهداشت و درمان به همراه متخصص زنان و زایمان، پزشک عمومی، ماما و کارشناسان بهداشتی به عشایر شهرستان کلاله خدمات بهداشتی درمانی ارائه کرد.

علی ساور علیا رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان در گفگویی با مثبت ارزیابی کردن این اقدام گفت: پاسخ به مردم بخصوص عشایر غیور، در عرصه بهداشت و درمان باید بصورت جدی و از روی احساس تکلیف و وظیفه انجام گیرد و این کار شبکه بهداشت و درمان شهرستان در آینده نیز استمرار خواهد داشت.

خانم دکتر طالبی متخصص زنان و زایمان که برای اولین بار به این مناطق آمده بود نیز گفت: بسیار خوشحالم که در جمع زنان عشایری هستم که نیاز به معاینه دارند چراکه برای انها امکان حضور در مرکز وجود ندارد.

وی افزود: این روز برایم روزی فراموش نشدنی است چون که خداوند این فرصت را به من داد که در بین چنین مردم غیرتمندی باشم و در کنار آن فرصت علم آموزی برایم مهیا شد و امیدوارم فرصت های دیگری نیز برای آمدن در بین این مردم برای من پیش آید.

200 مادر باردار در روستای تمران تحت مراقبت هستند

خانم اویزاده کارشناس و ماما مستقر در مرکز بهداشت و درمان روستای تمرقره قوزی که همراه این اکیپ بود گفت: 200 مادر باردار در روستای تمران شهرستان کلاله تحت مراقبت های شبکه بهداشت هستند و 6 مادر باردار از عشایر خراسان شمالی، با حضور اکیپ درمانی شبکه بهداشت و درمان کلاله معاینه و درمان شدند.

گفتنی است با حضور این اکیپ، 52 بیمار نیز ویزیت رایگان شدند و داروهای مورد نیاز در اختیار آنها قرار گرفت.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار