فرماندار کلاله:

بازسازی مدارس کلاله کمک خیرین را می طلبد

1403-07-28 11:07:37
0
59

سرویس اجتماعی: فرماندار کلاله گفت: در شهرستان کلاله 50 مدرسه در قالب 250 کلاس درس داریم که بازسازی و نوسازی برخی از این مدارس، کمک و مساعد خیرین را می طلبد.

 

محمد تقی قزلسفلی در همایش شوراهای آموزش و پرورش کلاله گفت:  در شهرستان کلاله 50 مدرسه در قالب 250 کلاس درس داریم که بازسازی و نوسازی برخی از این مدارس، کمک و مساعد خیرین را می طلبد.

وی افزود: تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت در این عصر که عصر سرعت و نبرد نرم است، با بهره گیری از ظرفیت های موجود ضمن هوشیاری کامل، آینده سازان را برای اداره فردای جامعه تربیت نمایند و این مهم با مهیا سازی فضاهای آموزشی امکان پذیر است که بازهم این امر کمک و مساعت خیرین را می طلبد.

فرماندار کلاله تصریح کرد: امروز شورای آموزش و پرورش با ظرفیت های موجود و همت اعضا بعنوان نمایندگان اقشار مختلف اداری و مردمی مشکلات و مسائل مربوط به دانش آموزان را گره گشایی می کند.


کسب رتبه دوم کلاله در عملکرد شورای آموزش و پرورش در استان

محمد محمدزاده مدیر آموزش و پرورش کلاله در این همایش از کسب رتبه دوم شورای آموزش و پرورش کلاله در سطح استان خبر داد و گفت: مشارکت مردم و اعضای شورای آموزش و پرورش درخور و شایسته است و این هم به جهت این است که اعضای این شورا را افرادی فهیم و دلسوز تشکیل می دهد.
در ادامه این همایش از مدیران شهرستانی که در عرصه کمک به آموزش و پرورش اقداماتی انجام داده اند تجلیل شد. 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار