سرویس اجتماعی:

دانش آموزان گلستانی، 2 میلیارد ریال به امر مدرسه سازی کمک کردند

1403-08-01 07:08:30
0
4

سرویس اجتماعی: رییس مجمع خیرین مدرسه ساز گلستان از کمک بیش از 2 میلیارد ریالی دانش آموزان این استان به امر مدرسه سازی در 4 سال گذشته خبر داد.

 

به گزارش کلاله خبر به نقل از ایرنا،ˈمحمدحسین کمیلیˈ روز یکشنبه و درحاشیه نشست مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با روسای انجمن اولیاء و مربیان و نمایندگان معلمان و دبیران مدارس گنبدکاووس در گفت و گوی اختصاصی باخبرنگار ایرنا، گفت: دانش آموزان گلستانی این میزان کمک را درقالب اجرای طرح انجمن خیرین مدرسه ساز به این امر خداپسندانه اهداء کردند.

وی افزود: از محل کمک های دانش آموزان به امر مدرسه سازی، تاکنون یک مدرسه درشهر گرگان، 3 مدرسه در مناطق روستایی گنبدکاووس و 2 مدرسه روستایی در بندر ترکمن احداث شده است ضمن اینکه در

شهرهای ˈگمیشان، علی آباد کتول و کلالهˈ نیز ساخت مدرسه از محل کمک های خیرین جوان شروع شده است.

کمیلی همچنین از توزیع 120 هزار قلک بین دانش آموزان گلستانی خبر داد و اضافه کرد: این قلک ها با هدف ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ˈخیر پروریˈ دربین دانش آموزان و خانواده های آنان توزیع می شود.

وی با بیان اینکه کمک های خیرین مدرسه ساز جوان هر شهرستان برای ساخت مدرسه در همان شهرستان و بنام خیرین جوان هزینه خواهد شد، تصریح کرد: ساده ترین وسیله ارتباطی با دانش آموزان و خانواده های آنان و نیز ترویج و نهادینه کردن فرهنگ خیر پروری توزیع قلک با آرم و تلفن مجمع خیرین مدرسه ساز گلستان است.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار