جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان:

96 هزار و 800 نفر از گلستان در سه سال اخیر به مناطق عملیاتی اعزام شده اند

1403-08-01 03:08:44
0
7

سرویس فرهنگی: جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: از سال 89 تاکنون توانسته ایم حدود 96 هزار و 800 نفر را به مناطق عملیاتی غرب و جنوب اعزام کنیم که در واقع این کار بسیار ارزشمندی برای ما محسوب می شود.

 

به گزارش کلاله خبر به نقل از مهر، سرهنگ حسین کریمی ، ظهر شنبه در جلسه ستاد راهیان نور استان ابراز داشت: در حوزه دانش آموزی به علت عدم تامین اعتبار از طرف آموزش و پرورش سال گذشته فقط توانستیم 12 هزار نفر را اعزام کنیم .

وی با بیان اینکه اعزام افراد برای سفرهای راهیان نور در طول سال انجام می شود ، بیان داشت: آغاز این اعزام از اول اسفند ماه تا 20 فروردین ادامه دارد و در این بین تمامی اقشار و مردم حضور خواهند داشت.

سرهنگ کریمی افزود: بر اساس ظرفیتی که برای اعزام در نظر گرفته ایم امسال در نظر داریم تا حدود 15 هزار نفر را به این مناطق اعزام کنیم.

وی با بیان اینکه راهیان نور اقدام بزرگ فرهنگی محسوب می شود،  تصریح داشت: در این راستا اقدامات ستادی فشرده ای را با حضور مسئولین در استان و شهرستان ها انجام داده ایم که در دل این مجموعه کمیته هایی همچون بهداشت، درمان و پشتیبانی نیز حضور دارند.

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان خاطر نشان کرد: یکی از بزرگترین اقدامات نظام جمهوری اسلامی که در برابر توطئه های دشمن ما را بیمه می کند ، اعزام راهیان نور است.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی هایی که از مبدا به مقصد در این سفرها انجام می دهیم تلاش می کنیم تا با برنامه ریزی های درست بتوانیم به بهترین شکل با برگزاری مسابقات مختلف، ثبت خاطره ها و دل نوشته ها و همچنین اقدامات متعدد فرهنگی به خوبی بتوانیم از این فضای معنوی استفاده کنیم.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار