پایانی به یک شایعه:

نام مدرسه "شهید شاددل" کلاله تغییر نمی کند

1403-07-03 05:07:23
0
45

سرویس فرهنگی: شایعاتی در شهرستان کلاله مبنی بر تغییر نام مدرسه" شهید شادل" به نام یک خیر مدرسه ساز منتشر شده بود که این موضوع را از مدیریت آموزش و پرورش کلاله پیگیری کردیم.

 

محمد محمد زاده این شایعه را رد کرد و برای روشن تر شدن اذهان عمومی گفت: همانطور که می دانید در خیابان اسحاق فولادی شهرستان کلاله مدرسه ای به نام "اتحاد" وجود داشت و به علت تخریبی بودن این مدرسه، اداره نوسازی مدارس شروع به ساخت ساختمانی جدید برای این مدرسه کرد.

وی افزود: از آنجا که زمین اهدایی این مدرسه از مرحوم گل محمدی بود، پس از تکمیل شدن ساختمان جدید نام مدرسه اتحاد به نام این مرحوم تغییر یافت.

محمد زاده گفت: مدرسه شاددل نیز به علت تخریبی بودن ساختمان آن به کانون فرهنگی شهرستان منتقل شده بود و علی رغم دستور وزارت آموزش و پرورش که باید مدارس شهرستان تنها در یک شیفت فعال باشند، ما با توجه به اینکه ساختمان جدید مدرسه اتحاد مقاوم می باشد مدرسه ابتدایی شهید شاد دل را به این ساختمان و در شیفت مخالف مدرسه مرحوم گل محمدی منتقل کردیم.

این مسئول تصریح کرد: اینکه نام مدرسه شهید شاددل به نام یک خیر تغییر کرده است پنداشتی نادرست است بلکه حقیقت این است که مدرسه اتحاد این شهرستان به نام این خیر تغییر یافته است و به دلیل مقاوم بودن ساختمان جدید مدرسه ابتدایی شاددل در شیفت مخالف این مدرسه و با نام "شهید شاددل" فعال است و تابلوی این مدرسه با نام این شهید در حال ساخت می باشد و با تکمیل شدن، بزودی بر سردر این مدرسه نصب می شود.

یادمان باشد که این نظام و آنچه داریم ثمره خون شهدا است.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار