سرویس حوادث:

محاکمه 5 دختر و پسری که جنایت هولناکی را مرتکب شدند

1403-08-02 03:08:24
0
14

سرویس حوادث: محاکمه پنج دختر و پسر امریکایی که مرتکب یک جنایت هولناک شده بودند در دادگاه جنایی فلوریدا برگزار شد. این گروه که دو دختر و سه پسر جوان بودند در وحشتناک‌ترین جنایت یکی از دوستان خود را به نقطه خلوتی کشانده و پس از آزار و شکنجه بی‌رحمانه‌ای با شلیک گلوله او را کشته و جسدش را در آتش سوزانده بودند.

 

به گزارش کلاله خبر به نقل از شبکه ایران، مقتول نامزد سابق یکی از دختران عضو این گروه بود. این دختر 17 ساله به‌نام امبر رایت به‌خاطر کینه‌توزی نسبت به نامزد سابقش پیشنهاد کشتن او را به اعضای گروه داده بود.
دادگاه جنایی فلوریدا در پایان محاکمه، مایکل بارگو 21 ساله سردسته این گروه را به‌عنوان عامل اصلی جنایت به اعدام محکوم کرد و امبر رایت و دختر همدست او به‌نام چارلی کی‌الی با دو پسر دیگر به‌نام‌ جاستین سوتو و کیلی هوپو همگی به حبس ابد محکوم شدند.
قاضی دادگاه گفت: در این جنایت وحشیانه، جوان مقتول به‌نام سیت تیلر جکسون با توطئه نامزد سابقش به محل حادثه فراخوانده شده اما این جوان غافل از همه جا به یکباره درمیان پنج دختر و پسر بی‌رحم قرار گرفته و آنگاه به فرمان سرکرده این گروه مرگ به‌نام مایکل بارگو (محکوم به اعدام) به طرز فجیعی به قتل رسیده است.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار