رئیس اداره تبلیغات اسلامی کلاله:

همایش تخصصی علمای تشیع و تسنن در کلاله برگزار می شود

1403-07-28 09:07:21
0
61

سرویس فرهنگی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی کلاله گفت: در هفته وحدت،همایش بزرگ نقش هدایتگری علمای اسلام در برون رفت از چالش ها برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام رضا دیلمی در گفتگویی گفت: با توجه به پیش رو داشتن هفته وحدت و در جهت همگرایی علمایی شیعه و سنی در  رسیدن به وحدت، همایش بزرگ نقش هدایتگری علمای اسلام در برون رفت از چالش ها در 25 دی ماه در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کلاله برگزار می شود.

وی افزود این همایش تخصصی با 8 محور 1- استکبار ستیزی در لسان و روایات 2- نقش علما در مبارزه با حرکت های تکفیری و عرفان کاذب 3- چرایی ریزش ها و رویش ها در جهان اسلام 4- بررسی دلایل عقب ماندگی کشورهای اسلامی و نقش برجسته علما در بازگشت به هویت دینی 5- نقش علما و فرهیختگان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت 6- نقش علما و فرهیختگان در ترویج وحدت و همگرایی امت اسلامی 7- نقش علما و فرهیختگان دراحیا و تبعین سبک زندگی اسلامی 8- نقش علما و فرهیختگان دربرون رفت از چالش ها می باشد.

دیلمی از برگزاری همایشی دیگر در مصلی شهرستان کلاله خبر داد و گفت: در همین راستا(وحدت)، همایشی با عنوان انقلاب اسلامی، وحدت دینی و وفاق ملی در روز 28 دی ماه برگزار می شود.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار