یادآوری یک خبر:

6 خانواده کلاله ای و چشم انتظاری برای" آب"

1403-07-03 05:07:13
0
41

سرویس اجتماعی: 6 خانوار در کلاله علی رغم درشهر بودن، قریب به 4 سال است که از نعمت آب آشامیدنی محروم هستند.


کلاله خبر، در گزارش قبلی که در سایت کلاله خبر و گلستان ما منتشر شد، به این نکته اشاره داشتیم که تعداد 6 خانوار در نیازآباد کلاله حدود 4 سال از نعمت آب آشامیدنی محروم هستند و پس از حدود 1 ماه از انتشار این خبر، از سوی مسئولین مربوطه هیچ پاسخی دریافت نشد.

یادآور می شویم که یکی از این چند خانوار در گفتگو با خبرنگار ما گفته بود: بارها در این خصوص به اداره آب مراجعه نمودیم و جوابی جز اینکه آب به سربالا نمی رود دریافت نکردیم و در برخی از پاسخ های دریافتی خود یک جواب جالب دریافت نمودیم که"اگر تعهد می دهید که آب قطع شد،اعتراضی نکنید" برای شما لوله کشی می کنیم.

 

وی همچنین تاکید کرده بود: طی این چند سال برای تهیه آب آشامیدنی مجبور بودیم از آب چاهی که آب آن آلوده است استفاده کنیم و این موضوع باعث شده که برخی از این 6 خانواده منازل ساخته شده خود را ترک کنند و به مستاجری پناه ببرند.

 

این شهروند کلاله ای در ادامه گلایه های خود خاطرنشان کرده بود: دراین خصوص نامه ای به شورای شهر قبلی نوشتیم ولی جوابی از آنها دریافت نکردیم تا اینکه شورای جدید روی کار آمد و تصمیم دارم به این شورا نیز نامه ای بنویسم تا چاره ای برای ما بیندیشند.

وی در گفتگویی دوباره با ما، گفت: بازهم برای اقدامات اولیه به اداره آب کلاله رفتم و پاسخ مثبتی دریافت نکردم و نمی دانم گناه ما چند خانوار چیست؟آیا ساختن مسکن برای خانواده گناه ما بود؟

 

گفتنی است فاصله خانه این چند خانواده از انشعاب آب حدود 40 متر می باشد و بنظر نمی رسد که این فاصله باعث کاهش فشار آب شود. همانطور که می دانید بسیاری از روستاهای شهرستان کلاله علی رغم بودن در ارتفاعات از لوله کشی آب برخوردارند و عبدالکریم رجبی نماینده شهرستان درصدد این است که روستاهایی که از این نعمت برخوردار نیستند را آبرسانی کند که این تلاش وی جای بسی تقدیر دارد و یک مسئول در هرجایگاهی باید هدفش کسب رضایت مردم باشد نه چیز دیگر.

ما نیز بعنوان یک رسانه درخدمت مردم شهرستان هستیم و مشکلات آنها را برای مسئولین بازگو می کنیم و  رسالت ما جز خدمت به مردم و نظام نیست و هدف از انتشار این اخبار خصومت شخصی نیست.

درپایان یادآور می شویم که  این شهروندان برای ساخت خانه های خود مجوز ساخت داشته اند و انشعابات برق و گاز در این منطقه موجود می باشد و امیدواریم اداره آب شهرستان برای لوله کشی این منطقه اقدامات لازم مبذول کند.




نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار