امام جمعه کلاله در مراسم 9 دی:

ایجاد فتنه از قتل بالاتر است

1403-07-28 09:07:24
0
62

سروی سیاسی: امام جمعه شهرستان کلاله در سخنرانی خود در مراسم 9 دی گفت: طبق آموزه های دینی ما ایجاد فتنه در بین مسلمین از قتل بالاتر است.

 

به گزارش کلاله خبر، حجت الاسلام رضا کشیری امام جمعه شهرستان کلاله در مراسم 9 دی در شهرستان کلاله گفت: طبق آموزه های دینی ما ایجاد فتنه در بین مسلمین از قتل بالاتر است، در یک قتل ممکن است فقط یک نفر قصاص شود ولی در یک فتنه احتمال اینکه چندین نفر و شاید صدها نفر جان خود را از دست دهند وجود دارد.

وی افزود: از جمله اهرم های دشمن برای رسیدن به اهدافش فتنه انگیزی در بین مسلمانان است و گاها در بین خود مسلمانان نیز افرادی پیدا می شوند که وسیله دشمن می شوند و در ایجاد فتنه در بین مسلملنان نقش ایفا می کنند.

امام جمعه کلاله تاکید کرد: در آموزه های دینی ما به افراد یاد شده خائن و منافق گفته می شود و همین افراد هستند که دم از دین و اسلام می زندد اما خیانت به اسلام و امت اسلامی می کنند.

کشیری یادآور شد: فتنه گران 88 بعد از خیانت به نظام و حرمت شکنی عاشورای حسینی با کمال پرویی می گویند ما از حق خود گذشتیم!

وی افزود: این فتنه گران بدانند که دوستان غربی آنها قابل اعتماد نیستند و یاری وفادار نخواهند بود چرا که آنها با اعدام صدام این موضوع را ثابت کردند و به خیال اینکه می توانید در کشورهای غربی پناهنده شوید، نباشید که عاقبت شما نیز عاقبت صدام خواهد بود.

درپایان امام جمعه شهرستان کلاله گفت: ما ملت ایران از قوه قضاییه عاجزانه خواستار محاکمه علنی سران فتنه هستیم.

 

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار