مربی تیم آسیابی کلاله:

درمقابل تیم استقلال کردکوی به تساوی رسیدیم

1403-07-03 04:07:20
0
40

سرویس ورزشی: مربی و سرپرست تیم شهید آسیابی کلاله گفت: در چارچوب مسابقات فوتبال لیگ دسته 1استان گلستان،تیم های شهیدآسیابی کلاله و استقلال کردکوی به نتیجه مساوی دست یافتیم.

 

محمد آسیابی درگفتگو با خبرنگار کلاله خبر گفت: در چارچوب مسابقات فوتبال لیگ دسته 1استان گلستان،تیم های شهیدآسیابی کلاله و استقلال کردکوی به نتیجه مساوی دست یافتیم.

وی افزود: درادامه مسابقات فوتبال لیگ دسته 1گلستان عصر جمعه تیم های شهیدآسیابی کلاله واستقلال کردکوی در مجموعه ورزشی امام رضا(ع)این شهرستان دیدار کردند که این 2تیم به نتیجه1بر1رضایت دادند.

مربی تیم آسیابی تاکید کرد: 3 بازی دیگر در پیش داریم و در این 3 بازی دو بازی خود را مهمان تیم های خزر نوکنده و پاس تمیشه هستیم و یک بازی باقی مانده را میزبان استقلال 90 آزادشهر خواهیم بود.

این مربی خاطرنشان کرد: با تیم صدر جدول، 2 امتیاز فاصله داریم و بخاطر تفاضل گل کمتر نسبت به تیم دوم،در حال حاضر در جایگاه سوم این مسابقات قرار داریم.

آسیابی گفت: از هر گروه 2 تیم صعود می کند و این جهار تیم صعود کرده بصورت ضربدری به رقابت با یکدیگر می پردازند و در نهایت 1 تیم به "سوپر لیگ" صعود خواهد کرد.

وی افزود: درجدول رده بندی این مسابقات، تیم پاس تمیشه با 9 امتیاز در صدر است و تیم های 90 آزادشهر و آسیابی کلاله با 7 امتیاز به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار دارند.

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار