اختصاصی کلاله خبر:

امام جمعه شهرفراغی:اهل سنت عمل ناشایست فتنه گران 88 را محکوم می کنند

1403-07-28 09:07:35
0
60

سرویس سیاسی: امام جمعه شهر فراغی شهرستان کلاله گفت: اهل سنت عمل ناشایست فتنه گران در سال 88 را محکوم می کنند و این را با حضور در مراسم 9 دی سال جاری اثبات خواهند کرد.

 

محمد امین آدینه در گفتگو با خبرنگار کلاله خبر گفت: اهل سنت عمل ناشایست فتنه گران در سال 88 را محکوم می کنند و این را با حضور در مراسم 9 دی سال جاری اثبات خواهند کرد.

وی افزود: همه ما مسلمانان متکی به کلالم خدا هستیم ودر قرآن می خوانیم که باید در وهله اول از خدا و بعد از رسول خدا و ولی امر مسلمین فرمانبری داشته باشیم و ما این آرامش و امنیت را از رهبری و نظام جمهوری اسلامی داریم.

امام جمعه شهرفراغی تصریح کرد: هیج انسان عاقلی که دارای آرامش و امنیت یاد شده است به تبع چنین آشوب ها و فتنه هایی را نمی پذیرد،لذا ما اهل سنت این چنین حرکت هایی که خلاف نظام جمهوری اسلامی است را نمی پذیریم و عمل ناشایست سران فتنه را محکوم می کنیم.

وی تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم در مراسم باشگوه 9 دی سال جاری شرکت کنیم و عاملین چنین فتنه هایی را محکوم نماییم و برای حضور پرشور اهل سنت در این مراسم تبلیغات مناسبی انجام گرفته است و در شهر فراغی این مراسم از ساعت 10 صبح در مقابل بخشداری این شهربرگزار می شود.

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار