رئیس اداره تبلیغات اسلامی کلاله:

9 دی بخشی از هویت و تاریخ انقلاب است

1403-07-28 09:07:37
0
65

سرویس سیاسی: رئیس تبلیغات شهرستان کلاله گفت: 9 دی بخشی از تاریخ و هویت انقلاب اسلامی ایران است که در واقع 3 عامل اساسی باعث ایجاد چنین حماسه ای شد.

 

حجت الاسلام رضا دیلمی در گفتگو با خبرنگار کلاله خبرگفت: در واقع 9 دی بخشی از هویت و تاریخ انقلاب اسلامی است و 3 عامل اساسی باعث ایجاد این حماسه بزرگ شد که اولین عامل،ایمان و باورهای اعتقادی مردم بود که در حقیقت مردم نشان دادند جایگاه ولایت خط قرمز آنها است و تاریخ همواره باید از دشمن شناسی مردم بصیر ایران یاد کند.

دیلمی افزود: دومین عامل خلق این حماسه، ظرفیت، عظمت و فرهنگ عاشورایی بود و مردم یاد گرفته اند مانند فرزند زهرای اطهر(س) در شرایط سخت بگویند: "هیهات من الذله". مردم ایران به دنیا ثابت کردند که هرگز در شرایط "شعب ابی طالب" نیستند بلکه در موقعیت "بدر و خیبر" هستند. 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کلاله تاکید کرد: سومین عامل خلق حماسه 9 دی،مدیریت حکیمانه رهبری نظام جمهوری اسلامی ایران بود که در چنین شرایطی با مدیریت خود باعث فروپاشی فتنه شد.

وی در ادامه سخنان خود گفت: سران فتنه از خواب خرگوشی بیدار شوند و بدانند مردم ایران آگاه، بصیر و ولایتمدار هستند و در دفاع از ارزش ها از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد که مصداق بارز آن تقدیم 300 هزار جوان به این نظام است.

دیلمی در پایان یادآور شد: همانند سال گذشته،امسال نیز مراسم 9 دی در شهرستان کلاله با شکوه هر چه تمام برگزار می شود و این مراسم روز دوشنبه 9 دی در میدان امام خمینی (ره) شهرستان کلاله انجام می گیرد.

 

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار