فرمانده نیروی انتظامی گنبد کاووس خبر داد :

دستگیری قاتلان راننده گنبدی نیم ساعت پس از وقوع جرم

1403-08-01 03:08:34
0
9

سرویس حوادث: سرویس حوادث ؛ فرمانده نیروی انتظامی گنبد کاووس از دستگیری عاملان قتل راننده ۳۵ ساله ، نیم ساعت پس از وقوع جرم خبر داد.

 

به گزارش کلاله خبربه نقل از قابوس نامه ، سرهنگ پاسدار محمد علی عسگری با اعلام این مطلب گفت : ماموران انتظامی شهرستان گنبد شب گذشته در حین گشت زنی در اطراف شهر به خودروی سواری پراید مشکوک می شوند و با بررسی اولیه و مشاهده  لکه هایی از خون روی صندلی راننده و سرنشین سریعا به پلیس آگاهی منتقل و تحقیقات اولیه را آغاز می کنند.

وی ادامه داد : راننده و سرنشین خودرو که هر دو ۱۸ ساله بودند بعد از انجام تحقیقات اولیه ، زمانی که همه شواهد را علیه خود دیدند لب به اعتراف گشودند.

سرهنگ عسگری افزود : متهمان در جریان تحقیقات به  قتل راننده خودرو و رها نمودن وی در زمین های کشاورزی یکی از روستاهای اطراف اعتراف کردند.

به گفته وی متهمان هم اکنون در بازداشت به سر می برند و تحقیقات تکمیلی ماموران در این خصوص همچنان ادامه دارد.

فرمانده نیروی اتظامی شهرستان گنبد به منظور پیشگیری از اینگونه جرائم به رانندگان توصیه کرد : از سوار کردن افراد غریبه و مشکوک در مسیرهای پرت و برون شهری و همچنین از پذیرفتن مواد خوراکی ، نوشیدنی و خوشبو کننده ها از مسافران جدا خودداری کنند.

وی در پایان از رانندگان خواست در صورت مواجهه با سارقان از درگیری فیزیکی دوری و در اولین فرصت شماره پلاک خودرو و مشخصات سارقان را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار