فرماندار کلاله:

مردم کلاله آینه تمام نمای وحدت در کشور هستند

1403-07-03 04:07:30
0
42

سرویس اجتماعی: فرماندار کلاله گفت: مردم شهرستان کلاله آینه تمام نمای وحدت هستند و این وحدت را بارها و بارها در عرصه عمل به نمایش گذاشته اند.

 

محمدتقی قزلسفلی درگفتگو با خبرنگار کلاله خبر گفت: مردم شهرستان کلاله آینه تمام نمای وحدت در کشور هستند و این امر را در بسیاری از عرصه های سیاسی و فرهنگی به نمایش گذاشته اند.

وی افزود نمونه بارز وحدت شیعه و سنی کلاله برگزاری مراسمات و مناسبت های ماه محرم بود که مردم شیعه و سنی کلاله در کنار و همپای هم به عزاداری پرداختند.

قزلسفلی تاکید کرد: این مردم، با حضور پرشور خود در 22 بهمن، روز قدس و حماسه سیاسی نشان دادند با یکدیگر در وحدت هستند و پیرو خط ولایت فقیه می باشند و برای ناامید کردن دشمن اجازه شکاف بین شیعه و سنی را نمی دهند.

فرماندار کلاله در ادامه از برگزاری 3 همایش بزرگ استانی ، شهرستانی و متمرکز در شهر فراغی خبر داد و گفت: برای گرامیداشت هفته وحدت تمهیدات مناسبی در نظر گرفته ایم که از جمله مهمترین این تمهیدات، برگزاری یک همایش استانی در 25 دی ماه ، همایش شهرستانی در28 دی ماه در مصلی بزرگ کلاله و اجرای متمرکز همایش وحدت در شهر فراغی شهرستان کلاله می باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همانطور که می دانید ادارات و اصناف شهرستان می توانند در فرهنگ سازی این هفته نقش بسزایی داشته باشند و بایدهمانند سال های گذشته برنامه های این هفته را با شکوه هرجه تمام اجرا کنند.

گفتنی است برگزاری و برنامه ریزی این مراسمات و مناسبت ها توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان انجام می گیرد.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار