تلاش های نماینده کلاله برای حل مشکل کارخانه زیتون ادامه دارد

1403-07-28 09:07:46
0
60

سرویس اقتصادی و عمرانی: بعد از توقف ناگهانی عملیات اجرایی ساخت کارخانه زیتون در شهرستان کلاله، تلاش های نماینده شهرستان کلاله برای حل مشکلات ایجاد شده شروع شد.

 

به گزارش کلاله خبر، عملیات اجرایی ساخت بزرگترین کارخانه زیتون در شهرک صنعتی شهرستان کلاله به علت قرار گرفتن این کارخانه بر روی خط انتقالی گاز،متوقف شد.

محمد خوشباف سرمایه گذار این پروژه بزرگ و مدیر عامل شرکت آرشیا در گفتگوی قبلی خود با خبرنگار کلاله خبر از اراده مصمم خود در ساخت این کارخانه در شهرک صنعتی کلاله گفت و در ادامه گفتگو خود افزود: بعد از شکست این پروژه نزدیکترین زمینی که برای ساخت کارخانه در گلستان به ما واگذار شد در مینودشت بود وبخاطر عدم توانایی شهرک صنعتی کلاله در پرداخت 1 میلیارد ریال هزینه شده در این شهرک، اگر مسئولین شهرستانی این مشکل را مرتفع نمایند 24 ساعت بعد،ساخت این کارخانه را در شهرک صنعتی کلاله نیز آغاز خواهیم کرد.

همانطور که در گزارشات قبلی گفتیم،عبدالکریم رجبی نماینده شهرستان کلاله در مجلس، قول پیگیری و رفع این مشکل را به این سرمایه گذاران داده بود.

باید قبول کرد که مرتفع سازی چنین مشکلی، کار آسانی نیست و رجبی طی چندین بار پیگیری ما از جدیت خودبرای رفع این مشکل و پیگیرهای مستمر خود گفت که این تلاش وی شایسته و قابل تقدیر می باشد.

اما چرا همواره چنین مشکلاتی برای شهرستان کلاله اتفاق می افتد و باعث هدر رفتن بسیاری از موقعیت ها و فرصت ها برای شهرستان می شود؟! اگر شما می توانید به این سوال ما پاسخ های مناسب و قابل انتشار ارسال کنید.

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار