سرویس ورزشی:

نقدی برجوابیه اداره ورزش و جوانان کلاله توسط سایت "کلاله خبر"

1403-07-28 09:07:25
0
62

سرویس ورزشی: پاسخ کلاله خبر به جوابیه اداره ورزش و جوانان کلاله در خصوص درج خبری با عنوان "علی رغم عدم حمایت مسئولین کلاله تیم تنیس روی میز جانبازان و معلولین کلاله نایب قهرمان کشور شد" .

 

متن جوابیه اداره ورزش و جوانان کلاله به شرح ذیل می باشد:

با سلام

احتراما،درپی درج مطلبی تحت عنوان علی رغم عدم حمایت مسئولین کلاله،تیم تنیس روی میز جانبازان و معلولین کلاله نایب قهرمان کشور شد.دراین خصوص جهت درج در سایت برای شفاف سازی موارد ذیل اعلام می گردد.

1- در اداره ورزش و جوانان هیئتی بنام پینگ پنگ جانبازان و معلولین نداریم(درصورت صحت مدارک ارائه نمایید)

2- درسایت شما(تنیس روی میز جانبازان و معلولین کلاله نایب قهرمان کشور شد)پائین تر از متن در عکس اسم تیم گالوانیزه ممتاز گلستان است!و با این شرایط انتظار از مسئولین کلاله منطقی نیست!

3- اداره ورزش و جوانان توانایی کمک به کلیه تیمهای اعزامی را ندارد،(بالاخص در زمانیکه نظام مقدس را استکبار تحریم های ظالمانه وضع نموده )با این حال این اداره به هیئت آقای داورزنی کمک نموده که برگ پیوست موجود می باشد.

4- نگاهی گذرا به نفرات اعزامی از 10 نفر اعزامی80 درصد از شهرستان های دیگر بوده و تیم نیز بنام گالوانیزه ممتاز گلستان است!

5- وظایف و رسالت ادارت ورزش و جوانان تعریف شده است و درهیچ جای آن حمایت از تیم های غیر بومی درج نشده است.

درپایان کلاله خبر از عدم حمایت اداره ورزش و جوانان از تیم غیر بومی نگران نباشد چرا که مخاطبان،رسالت ادارات را می دانند .

باتشکر


خدمت به معلولین خدمت به نبی اکرم (ص) است.   امام خمینی (ره)

ضمن تقدیر از حمایت های شرکت گالوانیزه ممتاز گلستان، هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان گلستان و بهزیستی شهرستان کلاله که موجبات نایب قهرمانی تیم تنیس روی میز جانبازان و معلولین کلاله را در مسابقات قهرمانی کشور رقم زدند.

جوابیه این سایت به شرح ذیل می باشد:

1-      اشاره شده بود که هیئتی به نام پینگ پنگ جانبازان و معلولین وجود ندارد که منظور همان هیئت ورزش های جانبازان و معلولین است و این چیزی را تغییر نمی دهد و کلیت کار همان است.

2-      دربند دوم این جوابیه اشاره به تیم گالوانیزه ممتاز گلستان کردید و حمایت از آن تیم را منطقی نمی دانید حال آنکه در سایت اداره ورزش و جوانان کلاله با افتخار این تیم را به نام کلاله معرفی کردید و موفقیت بدست آمده را به ان اداره نسبت داده اید.

3-      هیئت ورزش های جانبازان و معلولین برخلاف سایر هیئت ها از چندین رشته تشکیل شده و با علم به اینکه این هیئت جزو موفق ترین هیئت های چند سال اخیر بوده ودر رشته های شنا، والیبال ساحلی،تنیس روی میز، والیبال نشسته،پیاده روی بسوی حرم آقا علی ابن موسی الرضا (ع) ، دومیدانی، دوچرخه سواری و مچ اندازی عناوین استانی و کشوری متعددی داشته و بودجه اختصاص یافته به این هیئت همانند بودجه اختصاص یافته به هیئتی است که از یک رشته حمایت می کند و فقط فعالیت شهرستانی دارد و بابت اعزام این تیم به مسابقات آیا حمایت مالی و معنوی صورت گرفته است؟ که بعید می دانیم.

4-      همانطور که اشاره شد این تیم به عنوان نمایند استان در رقابت های کشوری حضور داشته و هیئت جانبازان و معلولین استان موفقیت اخیر این تیم را متعلق به کل استان و خاصه کلاله می داند و درج خبر نایب قهرمانی این تیم شایسته از سوی سایت اداره محترم ورزش و جوانان کلاله به درو از توجه به بازیکنان بومی بوده و فقط افتخار آفرینی این تیم را مورد توجه قرار داده است.

5-      امید است تمامی ما رسالت واقعی خود را بشناسیم و با عمل به آن و به دور از تعصبات بومی و شهرستانی و توجه به شایستگی افراد و نه با انگشت گذاشتن برروی بومی و غیر بومی صورت مسئله را پاک نماییم. برای ما افتخار است که باشگاه فرهنگی ورزشی شهید آسیابی در تمام رده های سنی در ترکیب خود از بازیکنان شایسته سایر شهرها برای کسب افتخار، و معرفی استعدادها و توانمندی های جوانان این منطقه به سطوح بالاتراستفاده کرده است واین باشگاه (شهید آسیابی) کلیه مسابقات خود را در شهرستان گرگان برگزار کرده و از امکانات ورزشی و خوابگاهی مرکز استان بهره مند شده است اما با نام " شهید آسیابی کلاله" در مسابقات شرکت می نماید و تاکنون بالای 1 میلیارد ریال هزینه نموده است که به رغم ما این خود نوعی سرمایه گزاری است.از رقم هزینه شده در این باشگاه سهم اداره ورزش و جوانان کلاله چه مقدار است؟درضمن متولیان ورزش شهر، انگار از حرفه ای گری در ورزش به دور هستند و بسیاری از تیم ها از بازیکنان سایر استان ها وسایر کشورها برای تقویت تیم خود استفاده می کند.

 

درضمن یادمان باشد مخاطبان همین سایت چندی پیش به رسالتمان چه پاسخ و رایی دادند و چه زیباست این جمله معلولین: که با بال شکسته پریدن هنرماست.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار