رئیس کتابخانه های عمومی کلاله:

نمایشگاه کتاب در روستای کاظم خوجه 7 روز دیگر تمدیدشد/اهدای 40 جلد کتاب به مسجد این روستا

1403-07-28 09:07:46
0
61

سرویس فرهنگی: رئیس کتابخانه های عمومی کلاله از تمدید 7 روزه نمایشگاه کتاب در روستای کاظم خوجه از توابع شهرستان کلاله خبر داد.

 

علی مجاهدی در گفتگو با کلاله خبر گفت: این نمایشگاه با همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان و در قالب جهاد محرم از تاریخ 23 آذر ماه در روستای کاظم خوجه کلاله برپا شد.

وی افزود: قرار بود این نمایشگاه به مدت 3 روز در این روستا برپا باشد اما استقبال بی نظیرمردم روستا از این نمایشگاه دلیلی بر تمدید 7 روزه این نمایشگاه شد.

رئیس کتابخانه های عمومی کلاله تصریح کرد: این نمایشگاه با هدف فرهنگ سازی و ارتقا فرهنگ مطالعه مفید وبا حدود 150 عنوان و در زمینه های علمی ، ادبی و مذهبی برای کودکان،نوجوانان و بزرگسالان در این روستا برپا شد.

مجاهدی تاکید کرد: با توجه به اینکه در ماه محرم قرار داریم جهت آشنایی بیشتر مردم روستا با فرهنگ عاشورایی، بخش خاصی از این نمایشگاه را به این کتاب ها اختصاص دادیم.

40 جلد کتاب به مسجد روستا کاظم خوجه اهدا شد

محمد استیری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کلاله در گفتگویی اعلام کرد: در طرح نیکوکاری جهاد محرم در روستای کاظم خوجه،با توجه به استقبال چشمگیر مردم از نمایشگاه کتاب، جهت استفاده دائمی مردم از کتاب ها ی مفید از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کلاله 40 جلد کتاب به مسجد این روستا اهدا گردید.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار