درپی درج خبری در این سایت:

جوابیه اداره ورزش و جوانان کلاله به سایت" کلاله خبر"

1403-07-28 07:07:17
0
63

سرویس ورزشی: درج خبری از سوی سایت کلاله خبربا عنوان " علی رغم عدم حمایت مسئولین کلاله،تیم تنیس روی میز جانبازان ومعلولین کلاله نایب قهرمان شد" با واکنش اداره ورزش و جوانان کلاله مواجه شد و این اداره جوابیه ای به سایت ما ارسال نمود.

 

متن این جوابیه بدون ویرایش  از سوی مدیر سایت به شرح ذیل می باشد:

با سلام

احتراما،درپی درج مطلبی تحت عنوان علی رغم عدم حمایت مسئولین کلاله،تیم تنیس روی میز جانبازان و معلولین کلاله نایب قهرمان کشور شد.دراین خصوص جهت درج در سایت برای شفاف سازی موارد ذیل اعلام می گردد.

1- در اداره ورزش و جوانان هیئتی بنام پینگ پنگ جانبازان و معلولین نداریم(درصورت صحت مدارک ارائه نمایید)

2- درسایت شما(تنیس روی میز جانبازان و معلولین کلاله نایب قهرمان کشور شد)پائین تر از متن در عکس اسم تیم گالوانیزه ممتاز گلستان است!و با این شرایط انتظار از مسئولین کلاله منطقی نیست!

3- اداره ورزش و جوانان توانایی کمک به کلیه تیمهای اعزامی را ندارد،(بالاخص در زمانیکه نظام مقدس را استکبار تحریم های ظالمانه وضع نموده )با این حال این اداره به هیئت آقای داورزنی کمک نموده که برگ پیوست موجود می باشد.

4- نگاهی گذرا به نفرات اعزامی از 10 نفر اعزامی80 درصد از شهرستان های دیگر بوده و تیم نیز بنام گالوانیزه ممتاز گلستان است!

5- وظایف و رسالت ادارت ورزش و جوانان تعریف شده است و درهیچ جای آن حمایت از تیم های غیر بومی درج نشده است.

درپایان کلاله خبر از عدم حمایت اداره ورزش و جوانان از تیم غیر بومی نگران نباشد چرا که مخاطبان،رسالت ادارات را می دانند .

باتشکر

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار