رئیس هلال احمر کلاله:

طرح کاروان نیکوکاری «جهاد محرم» در روستای کاظم خوجه کلاله پایان یافت+ گزارش تصویری

1403-07-28 07:07:24
0
61

سرویس اجتماعی: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کلاله گفت: در طرح جهاد محرم اعضای جوانان جمعیت هلال احمر کلاله با اعزام به روستای کاظم خوجه به ارائه خدمات متنوع متناسب با نیازهای مردم روستا  پرداختند و پس از سه روز،این طرح پایان یافت.


محمدرضا استیری افزود: در طرح جهاد محرم اعضای جوانان جمعیت هلال احمر کلاله با اعزام به روستای کاظم خوجه به ارائه خدمات متنوع متناسب با نیازهای مردم روستا پرداختند و همکاری جوانان هلال احمر بامعتمدین روستاها در تداوم و استمرار این طرح افزود.

وی هدف از اجرای این طرح را ،ارائه شیوه مناسب در خدمت رسانی ، ترویج فرهنگ بشردوستانه با مشارکت جوانان، غنی سازی اوقات فراغت جوانان روستایی و در نهایت ایجاد زمینه رشد و توسعه در ابعاد مختلف بهداشتی آموزشی فرهنگی عنوان نمودند .

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کلاله گفت:طرح جهاد محرم از روز شنبه 23 آذر ماه آغاز و تا 25آذر به مدت سه روز ادامه داشت و کلاسهای آموزشی همچون، کلاسهای امداد وکمکهای اولیه مهارت های زندگی- بهداشت محیط- برگزاری مسابقات کتابخوانی نقاشی دارت - طناب کشی- قرآن و اهدای کتاب برای مردم روستا تدارک دیده شد .


ماین مسئول در ادامه افزود: طبق هماهنگی های بعمل آمده ، معاون محترم فرماندار جناب آقای تاجی ، رئیس محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران ، رئیس محترم اداره منابع طبیعی و بخشدار محترم مرکزی از طرح کاروان نیکوکاری جهاد محرم بازدید نمودند و پس از دیدار با خانواده شهداء و جانباز به جمع مردم در مسجد روستا پیوستند و از نزدیک به مشکلات مردم روستا رسیدگی نمودند .

استیری در پایان گفت: مراسم اختتامیه نیز در روز آخر با حضور اهالی مردم روستا برگزار شد و جوایزی به برندگان مسابقات کتابخوانی ، نقاشی ،قرآن ، دارت و به دونفر از جوانان موفق روستا و زنان تلاشگر روستا اهداء گردید .



نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار