شهردار کلاله:

برای بیان برخی از مشکلات با استاندار گلستان دیدار داشتیم/در شرایط اقتصادی نامطلوبی هستیم

1403-07-28 07:07:24
0
59

سرویس سیاسی: شهردار کلاله گفت: روز گذشته به همراه شورای شهر کلاله برای بیان برخی از مشکلات پیش روی با استاندار گلستان دیدار داشتیم.

 

رسول بامری در گفتگویی افزود: باتوجه به وضعیت نامطلوب اقتصادی شهرداری کلاله، بر آن آمدیم جهت بیان برخی از مشکلات به همراه شورای شهر به دیدار استاندار گلستان برویم.

شهردار کلاله گفت: در مراجعه به استانداری، با استاندار،معاونت عمرانی و معاونت سیاسی دیدار داشتیم و برخی از مشکلاتی را که شهرداری کلاله با آن دست و پنجه نرم می کند را بیان کردیم و این مسئولین با شنیدن این مشکلات برای رفع آنها قول مساعدت دادند.

وی تصریح کرد: درحال حاضر شهرداری کلاله مقروض است و روزانه چندین نفر برای وصول طلب خود به شهرداری کلاله مراجعه می نمایند و با توجه به نبود بودجه توانایی پاسخگویی به این طلبکاران را نداریم.

این مسئول تاکید کرد: شهر خوب ساختنی است نه یافتنی، و این مهم کمک و مساعدت شهروندان را می طلبد که با پرداخت عوارض خود می توانند گوشه ای از مشکلات مالی شهرداری را برطرف نمایند.

بامری افزود:درحال حاضر تنها منبع درآمد شهردرای 2 جایگاه CNG و عوارض مردم می باشد و همانطور که گفتیم در شرایط اقتصادی نامطلوبی به سر می بریم و امکان داشت این ماه نتوانیم حقوق کارمندان خود را بپردازیم اما با تلاش و همکاری دوستان و همکاران،در صدد این هستیم که حقوق کارکنان را به موقع پرداخت نمایم.


 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار