شهرداری و شورای شهر به کمک نیرو های انتظامی،معضلات ترافیکی را مرتفع می کنند

1403-07-28 07:07:30
0
61

سرویس اجتماعی: عصر امروز جلسه هماهنگی و تعامل نیروهای انتظامی و اعضای شهرداری و شورای شهر،برای رفع معضلات ترافیکی و امنیتی شهر برگزار شد.

 

به گزارش کلاله خبر، عصر امروز جلسه هماهنگی و تعامل نیروهای انتظامی و اعضای شهرداری و شورای شهر،برای رفع معضلات ترافیکی و امنیتی شهر برگزار شد.

از جمله مباحثی که در این جلسه به تبادل نظر گذاشته شد،مشکل سد معبرهای موجود در پیاده روها بود چرا که برخی از مغازه داران بدون توجه به حق شهروندان وسایل خود را در پیاده رو قرار می دهند و باعث کاهش عرض پیاده رو و آزار و اذیت شهروندان می شوند.

همانطور که می دانید در چهار راه آزادی شهر،یک چراغ راهنمایی و رانندگی نصب است و به علت خراب بودن بلا استفاده می باشد و برای  تعمیر و سهولت آمد و شد ماشین ها و روان تر کردن ترافیک در این قسمت تمهیداتی اندیشیده شد.

ازجمله مباحث مطرح شده در این جلسه احداث پارکینگ و معبر کنارگدرحد فاصل پل شهرداری تا انتهای کوچه بهشتی یک و خیابان سالن صدف از طریق آزادسازی مسیر بود که می تواند در نوع خود باعث کاهش ترافیک در این مسیرها شود.

به دلیل استفاده از رنگ های نامناسب و با مقاومت کم در دوره شهردار قبلی، در این جلسه خط کشی دوباره معابر مطرح شد و تصمیم بر این شد که اینبار از رنگ های مناسب و با کیفیت بالا استفاده شود.

یادآورمی شویم که در این جلسه پیشنهاد شد که مکان بازار هفتگی شهرستان به مکان دیگری از شهر منتقل شود.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار