سرویس فرهنگی:

زنگ پژوهش در مدارس کلاله نواخته شد

1403-07-28 07:07:19
0
62

سرویس فرهنگی: صبح دیروز زنگ پژوهش بصورت متمرکز در دبیرستان سید قطب شهرستان کلاله نواخته شد.

 

 

به گزارش کلاله خبر، در اولین روز از هفته پژوهش که از 23 تا 27 آذر ادامه دارد، زنگ پژوهش در مدارس شهرستان کلاله و بصورت متمرکز در محل آموزشگاه دبیرستان سیدقطب نواخته شد.

محمد محمد زاده مدیرآموزش وپرورش شهرستان در مراسم متمرکز زنگ پژوهش شعار امسال هفته پژوهش را پژوهش و فناوری، کلید توسعه پایدار عنوان کرد.

مدیر آموزش و پرورش کلاله با اشاره به هفته پژوهش و شعار امسال هفته پژوهش" پژوهش و فناوری، کلید توسعه پایدار" درسخنانی اظهارداشت:کسی که می خواهد از زندگی لذت ببرد و خیلی چیزها را یاد بگیرد باید تحقیق وپژوهش کند.

وی درادامه طبق فرمایش مقام معظم رهبری که می فرمایند:"کلید رشد و توسعه ملتها تحقیق و پژوهش است" پوپایی و شادابی و رشد یک ملت ومملکت را در تحقیق و پژوهش عنوان کرد.

محمدزاده در ادامه به جشنواره خوارزمی اشاره کرد و گفت: جشنواره خوارزمی اواخرخردادماه در تمامی استانها برگزار میشود و نفرات برتر به مسابقات جشنواره خوارزمی کشوری راه پیدا می کنند و دانش آموزان می توانند مطالعات و تحقیقات و اختراعات و ابتکارات خود را در این جشنواره ارائه دهند.

شایان ذکر است پژوهش سرای دانش آموزی امام رضا(ع) دارای امکانات کتابخانه ای، تحقیقاتی و پژوهشی، علمی وفناوری و رایانه ای برای دانش آموزان پژوهشگر می باشد.در پایان مراسم از دونفرازدانش آموزان پژوهشگر اموزشگاه سیدقطب با اهدا لوح وهدیه تجلیل شد.


نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار