جوابیه مدیرعامل شرکت آرشیا به کلاله خبر:

24 ساعت بعد از حل مشکل مکان کارخانه،ساخت کارخانه از سرگرفته می شود/شهر جایگزین کلاله معلوم شد

1403-07-28 07:07:16
0
66

سرویس اجتماعی: مدیرعامل شرکت آرشیا نسبت به خبر منتشر شده در سایت کلاله خبر با عنوان"مدعیان ساخت کارخانه زیتون در کلاله به وعده خود جامع عمل می پوشانند؟" واکنش نشان داد و اعلام کرد: 24 ساعت بعد از اعلام حل مشکل مکان کارخانه نگهبانی خود را برای ادامه ساخت کارخانه زیتون در شهرک صنعتی کلاله مستقر می کنیم.

 

محمد خوشباف در گفتگو با خبر نگار کلاله خبر گفت: پس از بروز مشکل برای ساخت این پروژه،نزدیک ترین مکانی که برای ساخت کارخانه زیتون به ما واگذار شد در نزدیکی شهرستان مینودشت است و ساخت این کارخانه در مینودشت ادامه خواهد یافت.

وی افزود: عدم استعلام لازم برای مکان ساخت کارخانه علاوه بر توقف احداث این پروژه، مبلغ 100 میلیون تومان از شرکت آرشیا را در شهرک صنعتی بلوکه کرد و انهم بخاطر این است که این شهرک توانایی برگشت این پول را به ما نداشت.

مدیرعامل شرکت آرشیا تاکید کرد: نماینده شهرستان دکتر رجبی و مسئولین کلاله این نوید را به ما داده اند که بزودی مشکلات پیش روی را مرتفع خواهند کرد و درصورت رفع این مشکل،24 ساعت بعد نگهبانی خود را جهت ادامه ساخت و ساز در این مکان مستقر خواهیم کرد.

یادآور می شویم که ساخت کارخانه زیتون در شهرک صنعتی کلاله آغاز شده بود و به علت عدم استعلام لازم از سوی واگذار کنندگان زمین به این سرمایه گذاران،شرکت گاز با ادعای اینکه این کارخانه بر روی مسیر خط گاز بنا شده است از ادامه ساخت این پروژه بزرگ جلوگیری کرد.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار