رئیس بنیاد مسکن شهرستان کلاله:

عملیات اجرایی چند پروژه عمرانی درکلاله به اتمام رسید

1403-07-28 07:07:25
0
58

سرویس اقتصادی عمرانی: رئیس بنیاد مسکن روستایی شهرستان کلاله از اتمام چندین پروژه عمرانی در سطح شهرستان کلاله خبر داد.

 

سید مجتبی حسینی درگفتگو با کلاله خبر از اتمام چند پروژه عمرانی در سطح شهرستان کلاله خبر داد.

عملیات اجرایی احداث  3 دهانه پل در روستاهای اوقچی قره قاچ پایان یافت:

وی گفت: عملیات اجرایی احداث 3 دهانه پل  در روستای اوقچی با اعتبار اولیه 100 میلیون تومان از محل اعتبارات مدیریت بحران شهرستان کلاله  آغاز شده بود و طبق پیش بینی های انجام شده ساخت این 3 دهانه پل حدود 5 ماه زمان برد.

حسینی جزئیات این پل ها را اینگونه تشریح کرد: این پل ها بر روی رودخانه هایی با عرض 8 متر بنا شد،البته عرض در نظر گرفته شده برای این پل ها 2 متربود و ارتفاع مناسب برای عبور آبها در این منطقه 2 متر است.

این مسئول هدف از ساخت این پل ها را ساماندهی کانال های آبی عبوری از داخل روستا بیان کرد تا در مواقع بحرانی جهت تردد مردم این روستا مشکلی پیش نیاید.

وی تصریح کرد: از جمله پروژه های عمرانی سال جاری این اداره ساخت 3 دهانه پل با اعتبار 200 میلیون تومان در روستای قره قاچ بود که 2 دهانه آن توسط فرماندار کلاله افتتاح شد و  ساخت یک دهانه باقی مانده نیز به اتمام رسید.

حسینی افزود: ساخت دیواره نگهبان سنگی به طول 36 متر و ارتفاع 3 متر و همچنین ساخت یک دهنه آبرو و کانال بتنی به طول 30 متر از جمله پروژه های تکمیل شده در این روستا است.

عملیات اجرایی 2 پروژه در روستای سد چمران پایان یافت:

رئیس بنیاد مسکن کلاله گفت: با توجه به اینکه روستای سد چمران از زیرسازی جاده ای و جدول کشی برخوردار نبود و این امر موجب بروز بسیاری از مشکلات بهداشتی شده بود ،در این روستا 2 پروژه عمرانی از جمله جدول کشی و زیرسازی روستا آغاز شده بود که این دو پروژه با هزینه بالغ بر 110 میلیون تومان به اتمام رسید.


 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار