اخبار سیاسی:

ماجرای دروغ بزرگ اوباما و جان کری

1403-08-01 07:08:30
0
7

سرویس سیاسی: «این جریان تکرار نخواهد شد و ما به صورت بی سابقه گام هایی برداشته و اطلاعات طبقه بندی شده را منتشر کرده ایم تا حقایق برای مردم روشن شود و خودشان قضاوت کنند...»

 

به گزارش کلاله خبر به نقل از عرش نیوز، شبکه راشاتودی (RT) در برنامه امروز خود به موضوع استفاده از سلاح شیمایی در سوریه و افشاگری سیمور هرش، خبرنگار معروف آمریکایی درباره دروغ گویی اوباما و وزیر خارجه اش پرداخت.

مجری برنامه در ابتدا می گوید: انگار همین دیروز بود که اوباما می خواست به خاطر عبور از خط قرمز، با موشک های کروز، دمشق را بزند.

براساس این گزارش، تنها یک روز بعد از حمله شیمایی ۲۱ آگوست که نزدیک به ۱۵۰ سوری را به کام مرگ فرستاد، دولت آمریکا اطلاعاتی را منتشر کرده و مدعی شد، این حمله کار دولت سوریه بوده و باید با اقدامی مناسب پاسخ داده شود. حتی جان کری، وزیر امور خارجه، مدعی شده بود که "این جریان تکرار نخواهد شد و ما به صورت بی سابقه گام هایی برداشته و اطلاعات طبقه بندی شده را منتشر کرده ایم تا حقایق برای مردم روشن شود و خودشان قضاوت کنند".

باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا در یک سخنرانی برای مردم این کشور گفته بود: ما می‌دانیم که حکومت بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه مسئول این حمله بوده است./جام

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار