سرویس اجتماعی:

ساختمان جدیدالاحداث مرکز استثنایی کلاله به بهره برداری رسید

1403-07-28 07:07:12
0
60

سرویس اجتماعی: صبح امروز ساختمان جدیدالاحداث مرکز استثنایی شهرستان کلاله با حضور مخدومی مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان گلستان به بهره برداری رسید.


 

کلاله خبر، محمد محمد زاده رئیس آموزش و پرورش شهرستان کلاله در گفتگویی گفت: این پروژه 2 هزار مترمربع زیر بنا دارد و در زمینی به وسعت 7 هزار متر مربع احداث شده است .

 

وی افزود: برای ساخت این پروژه که دارای 9 کلاس آموزشی ،4 اتاق اداری،نمازخانه ،سالن ورزش است، 13 میلیارد ریال هزینه شده و 75 درصد فضای آموزشی این مکان هوشمند است.

 

مخدومی مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان گلستان نیز اعلام کرد: از سال 85 تاکنون 10 مدرسه استثنایی با 110 کلاس درسی با زیربنای 13 هزار متر مربع و اعتبار بالغ بر 60 میلیارد ریال تحویل مدیریت آموزش و پرورش استثنایی استان شده است.

 

وی گفت: از این 10 مدرسه استثنایی 2 آموزشگاه مربوط مقاوم سازی و 8 آموزشگاه جدیدالاحداث می باشد و امسال هم 3 آموزشگاه استثنایی تحویل آموزش و پرورش استثنایی شده است که 2 مرکز کلاله و رامیان جدیدالاحداث و یک مدرسه گرگان مقاوم سازی شده است.

 

گفتنی است که مرکز آموزش استثنایی شهرستان کلاله 88 دانش آموز دارد که از این بین 5 نفر روشن دل، 9 نفر ناشنوا و 74دانش آموز کم توان ذهنی،جسمی حرکتی هستند و 25 پرسنل این مرکز آموزشی کار آموزشی ،پرورشی،کاردرمانی و شنوایی شناسی این دانش آموزان را برعهده دارند.


نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار