انتقال بزرگترین کارخانه زیتون از کلاله به ...

1403-07-28 07:07:31
0
61

سرویس اجتماعی: چندی پیش خبری مبنی بر احداث بزرگترین کارخانه زیتون در شهرستان کلاله در این سایت منتشر شد اما این بار خبری مبنی بر انتقال این کارخانه به ... در این سایت منتشر می شود.


 

به گزارش کلاله خبر، قرار بود بزرگترین کارخانه زیتون در شهرک صنعتی کلاله احداث شود و برای احداث آن کلیه مقدمات اولیه انجام گرفته بود و زمین برای احداث این پروژه در اختیار سرمایه گزاران قرار گرفته بود.

 

اما در همان مراحل اولیه ،ساخت این پروژه متوقف شد و پیشنهاداتی مبنی بر انتقال احداث این کارخانه درشهر ... مطرح شد.!

 

گویا مسئولین ذیربطی که زمین احداث این کارخانه را در اختیار سرمایه گزاران قرار داده بودند در ابتدای امر استعلامات لازم را انجام نداده بودند و اداره گاز مدعی شده این کارخانه بر روی مسیر خط لوله گاز قرار گرفته است و در پی آن ساخت این پروژه عظیم متوقف شده است.

 

گفتنی است خبر احداث این کارخانه بعنوان صنایع تبدیلی بسیاری از باغداران شهرستان های کلاله و مراوه تپه را خوشحال کرده بود و با شکست این پروژه امید این باغداران به ناامیدی تبدیل شد و از همه مهمتر بستر اشتغال زایی مستقیم و غیر مستقیم برای جوانان جویای کار از بین رفت.

 

سوال اینجاست که در این بین چه کسی یا کسانی مقصر هستند؟آیا از مشکلات مسکن مهر شهرستان عبرت نگرفته بودیم؟ دیدیم که با بی توجهی برخی مسکن مهر کلاله با فاجعه نشست بلوک ها مواجه شد.پس چرا برای برنامه های بعدی خود تدابیر مناسب نمی اندیشیم و از تجارب گذشته عبرت نمی گیریم؟

 

شایان ذکر است که احداث این کارخانه علاوه بر اشتغال زایی باعث پیشرفت اقتصادی و صنعتی شهرستان کلاله می شد و انتقال این کارخانه به شهر... اجحاف بزرگی در حق شهروندان کلاله است.

 

 


نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار