دادستان مرکز استان قاطعانه عمل کند ؛

هتک حرمت به نوامیس مردم تحت عنوان عوارضی الگندره گرگان

1403-08-01 03:08:26
0
13

سرویس حوادث: معلوم نیست مردم تا کی باید چوب کارهای غیر عقلانی شهرداری گرگان را بخورند چرا که در تازه ترین حادثه هفته گذشته یک زن و شوهر جوان در عوارضی الگندره گرگان مورد هتک حرمت قرار گرفتند .

 

به گزارش کلاله خبر به نقل از گلستان ما، دوشنبه هفته قبل ساعت 13:30 دقیقه بعد از ظهر یک زوج جوان برای صرف ناهار قصد النگدره می کنند که در عوارضی غیر قانونی ابتدای الگندره متوقف می شوند .

در حالیکه عوارض ماشین 1000 تومان بود ، پیرمردی که نگهبان عوارضی بود درخواست مبلغ 2000 تومان می کند که این مورد به جر و بحث می رسد و مرد راننده ماشین می گوید پارچه پشت سر شما مبلغ 1000 نوشته شده چرا شما عنوان می کنید که باید 2000 تومان بدهم .

در همین حین دو نفر با یک دستگاه موتورسیکلت از راه می رسد . فردی که پشت سر راکب موتور نشسته بود به راننده ماشین می گوید اینجا ما می گوییم که هر نفر چقدر باید پرداخت کند.

بعد از جر و بحث ها موتورسواران با همکاری پیرمرد ، مرد را از ماشین پیاده می کنند و با مشت و لگد از وی پذیرایی می کنند و چون فکر می کردند دختر جوانی که همراه وی داخل ماشین است دوست دختر وی می باشد به سمت همسر وی می روند و با الفاظ بسیار رکیکی که قلم از بیان آن شرم دارد ، سعی می کنند وی را از ماشین پیاده کنند .

مرد جوان که متوجه می شود این افراد می خواهند به ناموسش هتک حرمت کنند خود را جلوی در ماشین می اندازد و مانع از این کار می شود و برای مجاب کردن ضاربان می گوید : هر چه بخواهید پول می دهم ، اصلا من غلط کردم  ، ماشینم را می دهم  و 100 بار هم می گویم غلط کردم ، ولی به ناموسم کاری نداشته باشید .

در این هنگام ضاربان با دسته چاقو بدن مرد را می زنند تا وی را کنار بکشند که راننده موتور پا در میانی می کند و سعی می کند این دو نفر را فراری دهد و پیرمرد نگهبان هم هنگام سوار شدن مرد یک مشت حواله وی می کند .

این دو نفر ، بعد از فرار متجاوزان عنوان کردند که هر چقدر با 110 تماس گرفتیم و تا ساعت 14:15 دقیقه که در پناهگاه آقای (ع) بودیم کسی مراجعه نکرد و در نهایت آقای (ع) با خودروی شخصی خود ما را تا بیرون پارک هدایت کرد .

مرد زخمی می گفت وقتی خدمت آقای (ع) بودیم ضاربان فردی را فرستادند تا وساطت کند و ما شکایت نکنیم که آقای (ع) گفت لازم نیست در این مورد صحبتی بکنید .

در عین حال رئیس شورای شهر گرگان در پی وصول نامه شکایت این دو نفر سریعا دست بکار شد و از مراجع ذیصلاح درخواست پاسخ برای این اقدام ننگین کرد .

با توجه به اینکه عوارضی الگندره زیر نظر فضای سبز شهرداری قرار دارد ، این واحد باید پاسخگوی این هتک حرمت باشد چرا که مردم با چه احساس امنیت و اطمینانی با زن و فرزند و دختر خود به دامان طبیعت بروند .

در عین حال ناصر گرزین رئیس شورای شهر گرگان با جدیت هر چه تمامتر پیگیر این پرونده هست و حتی با دادستان مرکز استان نامه نگاری هایی نیز داشته است .

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار