پیگیری های کلاله خبر و گلستان ما نتیجه داد؛

1 میلیارد تومان بدهی شرکت شبدر کلاله وصول شد

1403-07-28 07:07:29
0
66

سرویس اجتماعی: شرکت شبدر شهرک صنعتی دهنه شهرستان کلاله بعد خرید کلزاهای کشاورزان به دلیل اختلافات مالی بین این شرکت و کارخانه دانه های روغنی بهشهر نتوانست مقداری از بدهی خود به کشاورزان را تصویه نماید.

 

به گزارش کلاله خبر،روحی صاحب شرکت شبدر شهرستان کلاله جهت تسویه حساب با چندین کشاورز حدود 1 میلیارد تومان چک به این کشاورزان به تاریخ 92/04/10 داده بود،اما به دلیل بلوکه شدن پول این شرکت در کارخانه دانه های روغنی بهشهر،این شرکت نتوانست این مقدار از بدهی کشاورزان را تسویه نماید.

 شرکت شبدر از ابتدای برداشت کلزا از زمین های کشاورزی  حدود 7 میلیارد تومان از کشاورزان کلزا خریداری کرده بود و توانسته بود حدود 6 میلیارد تومان آن را به کشاورزان پرداخت کند و 1 میلیارد دیگر توسط شرکت روغن کشی مدنظر در بهشهر به بهانه های قضایی بلوکه شده  و طی رایزنی های  صورت گرفته با مسئولین این شرکت قرار بود که این مبلغ به شرکت شبدر جهت پرداخت پول کشاورزان پرداخت شود.

صبح امروز صاحب این شرکت در گفتگویی از تسویه کل بدهی خود با کشاورزان خبر داد و گفت: تمامی بدهی خود را به کشاورزان کلزا کار دادیم و این مبلغ از منابع مالی شرکای شرکت تهیه شد و هنوز برای دریافت بخشی از طلب خود از این کارخانه، با صاحبان این کارخانه در حال رایزنی می باشیم.



 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار