درراستای بیشتر درس خواندن دانش آموزان:

بهترین روش تنبیه توسط یک معلم کلاله ای

1403-07-28 07:07:31
0
73

سرویس اجتماعی: مطلع شدیم یکی از معلمان دبیرستان های کلاله بجای استفاده از ابزار سخت افزاری برای تنبیه دانش آموزان تنبل، از روش جالبی برای یادگیری بیشتر دانش آموزان استفاده می کند.

 

به گزارش کلاله خبر، این روزها برای تنبیه دانش آموزان دیگر از اجسام سخت افزاری استفاده نمی شود و بیشتر معلمان به تنبیه نرم افزاری روی آورنده اند، بخصوص دبیران دوره متوسطه از این ابزار استفاده بهینه می کنند.

یک دبیر دوره سوم متوسطه شهرستان کلاله برای تنبیه دانش آموزان خود از روش جالبی استفاده می کند.

همانطور که بیشتر شما می دانید در کتاب زبان فارسی این دوره در پایان هرفصل کلماتی برای املای واژگان وجود دارد که از این کلمات در آزمون کنکور استفاده فراوانی  چه از لحاظ بار معنایی و چه از لحاظ املایی می شود.

این دبیر در پایان هر فصل، از این بخش به دانش آموزان خود املا می گوید. شما میدانید که این اقدام وی برای دوره های متوسطه معمول نیست،اما در افزایش یادگیری دانش آموزان تاثیری بسزایی دارد.

اما جالب تراین است که این دبیر حداقل نمره کسب شده در این آزمون را 18 در نظر گرفته است و دانش آموزانی که کمتر از این نمره را کسب نمایند باید حدود 140 کلمه املایی این بخش را سه بار رونویسی کنند و درصورت عدم رونویسی این تعداد دفعات افزایش می یابد.

شاید بنظر شما این کار وی غیرعادی بنظر برسد ولی هدف از رفتن به مدرسه آموختن علم بصورت کامل است و این دبیر برای گریزدانش آموزان از تنبلی از این نوع تنبیه استفاده می کند.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار