رئیس هیئت پینگ پنگ جانبازان و معلولین کلاله:

تیم پینگ پنگ جانبازان ومعلولین کلاله به رقابت های کشوری اعزام می شود

1403-07-28 07:07:31
0
55

سرویس ورزشی: رئیس هیئت پینگ پنگ جانبازان و معلولین کلاله گفت: تیم پینگ پنگ جانبازان ومعلولین کلاله نماینده استان گلستان به رقابتهای قهرمانی لیک باشگاه های کشوراعزام می شود.


 

حمید رضا داورزنی در گفتگو با کلاله خبرافزود:رقابت های لیک پینگ پنگ باشگاههای کشور از تاریخ 20/9/92 لغایت 24/9/92 در ورزشگاه شهید هرندی تهران برگزار می شود و تیم معلولین و جانبازان کلاله به این دوره از رقابت ها اعزام خواهد شد.

وی تاکید کرد: تیم هیئت پینگ پنگ شهرستان کلاله که بعنوان نماینده استان گلستان در این رقابتها شرکت می کند و یکی از مدعیان کسب قهرمانی این دوره از مسابقات می باشد.

رئیس هیئت پینگ پنگ جانبازان و معلولین کلاله از عدم حمایت از این تیم توسط کسانی که انتظار حمایت از آنان می رود اظهار تاسف کرد و ازشرکت گالوانیزه ممتاز شرق استان (گنبد)،هیئت ورزشهای جانبازان و معلولین استان و بهزیستی شهرستان کلاله به خاطر حمایت از این تیم تشکر کرد.

 

داورزنی گفت: این تیم ترکیبی از آقایان قاسم خلیلی ، سعید رائف ، سید یحیی شیخی ، عبدالجلیل گرگانی ، غلامرضا بزمی ، حمید رضا داورزنی ( مربی – بازیکن)، ابوالفضل مختاری ، سعید گروسی و فرزین براریان ( سرپرست ) می باشد.

 

کلاله خبر نیز به نوبه خود برای موفقیت این تیم، در رقابت های پینگ پنگ جانبازان و معلولین کشوری آرزوی موفقیت دارد.                           

 

 


نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار