اخبار اجتماعی:

سومین چایگاه CNG کلاله و مشکلات آن

1403-07-28 07:07:21
0
60

سرویس اجتماعی: سومین جایگاه سوخت CNG شهرستان کلاله در شهریورماه سال جاری و درکنار دیگر پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان به بهره برداری رسید.

 

به گزارش کلاله خبر، ساخت این پروژه سال گذشته آغاز شده و در شهریور ماه سال جاری به بهره برداری رسید و تمامی تجهیزات این جایگاه ساخت داخلی می باشد و از نظر کیفی دارای از کیفیت بالایی برخوردار است.

 ظرفیت این جایگاه 2500 متر مکعب گاز در ساعت می باشد و اگر اتلاف زمان را در نظر نگیریم این جایگاه توانایی پاسخ گویی به سوخت 400 خودرو را در یک ساعت دارد.

 زمین این جایگاه توسط شرکت نفت به شهرداری کلاله واگذار شده است وبا وجود اینکه این جایگاه در محدوده گالیکش قرار دارد اما این جایگاه مختص شهرداری کلاله می باشد.

اما در این پروژه هم شاهد بی توجهی برخی مسئولین و کم کاری پیمان کار مربوطه هستیم،یک پروژه وقتی به یک پمان کار تحویل داده می شود باید بصورت کامل از او تحویل گرفته شود.

این جایگاه فقط توانایی خدمات دهی به خودرو را دارد و در عمل به مسافران گذری از این مکان نمی تواند هیچ خدماتی ارائه دهد .ازجمله مشکلات این جایگاه،نداشتن سرویس بهداشتی مناسب است،چراکه سرویس بهداشتی این جایگاه دارای لوله کشی آب نمی باشد و برای استفاده از آن به اجبار باید از بیرون سرویس، آب تهیه کرد و در تاریکی شب نیز استفاده از این سرویس مقدور نمی باشد،چون عدم وجود انشعاب برق نیز از مشکلات دیگر این جایگاه است.

چون این جایگاه در نزدیکی جاده بین اللملی قرار دارد به تبع مسافران زیادی از این جایگاه استفاده می کنند و بعد از استفاده از جایگاه سوختی این مکان،استفاده از نمازخانه این جایگاه در اولویت های بعدی مسافران می باشد.اما باید خاطرنشان کنیم که علاوه بر مشکلات یاد شده، این مکان نمازخانه هم ندارد.

امیدواریم مسئولین ذیربط نواقص یاد شده را به زودی رفع نمایند و کم کاری برخی از افراد در ساخت این پروژه  را جبران نمایند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار