نماینده کلاله و مراوتپه:

سد نرماب با كمبود اعتبار مواجه است/تاخیر در اجرای طرح

1403-07-28 07:07:21
0
58

سرویس اقتصادی: نماینده منتخب مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه از كمبود اعتبارات سد نرماب خبر داد و گفت: به علت كمبود اعتبارات اين سد طبق پيشبيني ها يش نرفته و ديرتر به بهره برداري مي رسد.

 

به گزارش کلاله ،«عبدالكريم رجبي» در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: سد نرماب چلچاي جزء طرح هي ملي و استاني است كه در رونق كشاورزي در شرق استان به ويژه شهرستان هاي گنبد، آزادشهر و مينودشت تاثير بسزايي دارد.

وي افزود: در حال حاضر شركت هاي پيمان كار در حال فعاليت بر روي اين سد هستند و به رغم كمبود اعتبارات كارها را پيش مي برند و به علت اينكه توقف آن بازتاب اجتماعي زيادي دارد پيمانكاران با هزينه خودشان آن را پيش مي برند.

رجبي با بيان اينكه كار به كندي پيش مي رود، ابراز داشت: ممكن است كمبود اعتبارات كه باعث كندي كار شده است ما را از پيش بيني ها عقب انداخته و اين سد ديرتر از زمان مقرر به بهره برداري برسد.

وي بيان داشت: بعد از پيگيري ها لازم كه در اين ارتباط انجام شده است توانستيم اعتبارات لازم براي  جابه جايي روستا ها و جاده جايگزين در هيئت دولت به تصويب برسانيم تا به اين وسيله ساكنين اطراف اين سد هم با مشكلات مواجه نشوند.

نماینده منتخب مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه با اشاره به اينكه حدود 30 ميليارد ریال براي ادامه كار اين سد نياز است، خاطر نشان كرد: اميدواريم اين اعتبار به زودي به ما اختصاص داده شود تا بتوانيم به زودي شاهد افتتاح اين سد باشيم.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار