ناخدای کشتی تعلیم و تربیت استان گلستان مشخص شد ؛

وطنی مدیر کل آموزش و پرورش گلستان شد / تودیع و معارفه 9 صبح امروز

1403-08-01 07:08:22
0
48

سرویس اجتماعی: ساعت 9 صبح امروز ، مراسم تودیع و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان برگزار می گردد .

 

به گزارش کلاله خبر به نقل از گلستان ما،مراسم تودیع و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان ، ساعت 9 صبح امروز دوشنبه 92/9/11 در محل اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان برگزار می گردد .

قرار است در این مراسم " محمدرضا وطنی " به عنوان مدیر کل جدید آموزش و پرورش استان گلستان معرفی گردد و از زحمات " عیسی پایین محلی " مدیر کنونی این سازمان تقدیر به عمل آید .

محمد رضا  وطنی ، ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان علی آباد را در کارنامه مسئولیتی خود دارد و از جانبازان هشت سال دفاع مقدس بوده و از چهره های معتدل و خوش نام استان می باشد .

با این ترتیب ، قبای مدیر کلی آموزش و پرورش استان گلستان بر تن " وطنی " اندازه شد و از امروز سکان این اداره کل مهم و پر جمعیت استان به وی سپرده می باشد .

پایگاه خبری تحلیلی کلاله خبر، برای آقای پایین محلی آرزوی سلامتی و بهروزی و برای آقای وطنی ، امید توفیقات روز افزون و تلاش در جهت شکوفایی هرچه بیشتر تعلیم و تربیت در استان را دارد .

از آنجایی که اگر " آموزش و پرورش " همچون برخی ادارت و نهادهای دولتی دیگر بر روی امواج سیاسی کاری سوار شود به شدت به این طرف وآن طرف کشیده شده و نظام تعلیم و تربیت آسیبهای جدی می بیند ، به مدیرکل  جدید توصیه می کنیم به دور از سیاسی بازی ها تغییرات و انتصابات مد نظر خود را انجام دهد و دلسوزان و وفاداران به نظام و انقلاب را تنها به بهانه همسو نبودن ، از خدمت رسانی در سطوح بالای مدیریتی در استان محروم نکنند .

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار