سرپرست معاونت امور عمرانی استاندار گلستان:

مشکلات مسکن مهر کلاله به زودی برطرف خواهد شد

1403-08-01 07:08:18
0
9

سرویس اجتماعی: سرپرست معاونت امور عمرانی استاندار گلستان خواستار بررسی دقیق مشکلات به وجود آمده در برخی واحدهای مسکن مهر کلاله شد و تاکید کرد : پس از بررسی دقیق جهت ایمن سازی واحدها نسبت به تخلیه واحدهای دارای سکنه اقدام گردد.

 

به گزارش کلاله خبر به نقل از مهر،«رضا مروتی» عصر یکشنبه در هشتمین جلسه شورای مسکن استان گفت : اهمیت مسکن و تاثیر آن در رفاه جامعه و همچنین ایجاد اشتغال و رونق صنایع برای همگان روشن است.

سرپرست جدید معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار تاکید کرد : مهندسین ناظر ، دستگاههای نظارتی پروژه و کوتاهی هایی که در این خصوص صورت گرفته است همگی به سهم خود بایستی پاسخگو باشند و قطعا در این زمینه با آنان برخورد قانونی لازم صورت خواهد پذیرفت.

وی بیان کرد: هدف و تلاش مجموعه جدید مدیریتی استان گلستان تامین خواسته ها و آسایش مردم منطقه و همچنین رفع مشکلات آن ها است که در این مسیر نیازمند همکاری و همراهی همه دستگاه های استان است.

مروتی با بیان اینکه به زودی نتایج قطعی علت ایجاد این مشکل، بر اساس مطالعات علمی توسط شرکت مهندسین مشاور مشخص خواهد شد تصریح کرد: اولویت اول در مشکلات پیش آمده مسکن مهر کلاله اخذ تمهیدات لازم جهت امنیت ، حفظ جان و مال مردم و همچنین پیشگیری از ایجاد تبعات نامناسب دیگر است.

شایان ذکر است پروژه ۴۸۰ واحدی شهرستان کلاله که در زمینی به مساحت ۵/۵ هکتار اجرا و فاز اول آن در اردیبهشت ماه سال گذشته در سفر ریاست جمهور وقت به استان و فاز دوم آن در اواخر سال ۹۱ مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت به دلیل شرایط خاص زمین منطقه و

مشکلات طراحی ، نظارت و اجرا در تعدادی از بلوکها دچار نشست نامتقارن و گاها متقارن گردیده که باعث بروز ترکهای غیر سازه ای در ساختمان شده است.

همچنین در این جلسه مصوب شد که نسبت به برگزاری دوره آموزشی درخصوص امور مربوط به مالیات جهت مدیران و کارشناسان و پیمانکاران صورت پذیرد تا مشکلاتی که در این رابطه درخصوص عدم داشتن اطلاعات کافی برای آنان ایجاد می گردد رفع گردد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار