سرویس اجتماعی:

نشست برخی بلوک‌های مسکن مهر شهرستان کلاله

1403-08-01 07:08:19
0
11

سرویس اجتماعی: ‌سرپرست معاونت امور عمرانی استاندار گلستان، بررسی دقیق مشکلات برخی واحدهای مسکن مهر کلاله را خواستار شد.

 

به گزارش کلاله خبر، "رضا مروتی" در هشتمین جلسه شورای مسکن استان تاکید کرد: پس از بررسی دقیق جهت ایمن سازی واحدها نسبت به تخلیه واحدهای دارای سکنه اقدام شود.

وی با بیان این‌که به زودی نتایج قطعی علت بروز این مشکلات بر اساس مطالعات علمی توسط شرکت مهندسین مشاور مشخص خواهد شد، تصریح کرد: اولویت اول در مشکلات پیش آمده مسکن مهر کلاله، اندیشیدن تمهیدات لازم برای تامین امنیت، حفظ جان و مال مردم و همچنین پیشگیری از بروز تبعات دیگر است.

سرپرست جدید معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان یادآور شد: مهندسین ناظر، دستگاه‌های نظارتی پروژه، همگی به سهم خود باید پاسخگوی کوتاهی­‌هایی که در این خصوص صورت گرفته، باشند و قطعا در این زمینه با آنان برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش ایسنا، پروژه ۴۸۰ واحدی مسکن مهر شهرستان کلاله در زمینی به مساحت 5.5 هکتار، اجرا و فاز نخست آن در اردیبهشت سال گذشته در سفر رییس جمهور وقت به استان و فاز دوم آن در اواخر سال ۹۱ افتتاح شد. به دلیل شرایط خاص زمین منطقه و مشکلات طراحی، نظارت و اجرا، تعدادی از بلوک­‌های مسکن مهر کلاله دچار نشست نامتقارن و گاها متقارن شده که باعث بروز ترک­‌های غیرسازه­‌ای در ساختمان‌ها شده است./ایسنا

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار