معاون بسیج ستاد کل نیروهای مسلح:

امروز قسمت کوچکی از اقیانوس بسیج را شاهد بودیم

1403-07-28 07:07:23
0
56

سرویس دفاعی امنیتی: معاون بسیج ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز در رزمایش های دفاع از کوی و برزن شاهد قسمت کوچکی از اقیانوس بسیج بودیم.

 

سردار حسین صالحی در بازدید از رزمایش دفاع از کوی و برزن بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج سپاه کلاله در گفتگویی افزود: امروز در رزمایش های دفاع از کوی و برزن شاهد قسمت کوچکی از اقیانوس بسیج هستیم که می خواهند ثابت کنند از هرآنچه که برای حفظ اسلام لازم باشد دریغ نخواهند کرد.

وی تصریح کرد: امروز قرار است بسیجیان با انجام تمرینات لازم ،در نبرد با دشمن قدرت خود را نشان دهند تا بتوانند درمقابل حوادث  و بلایای احتمالی حضور موثری داشته باشند تا در پی آن دل دشمنان بدرد آید و دل عزیزان ما شاد شود.

معاون بسیج ستاد کل نیروهای مسلح در ارزیابی رزمایش های انجام گرفته در سطح استان گفت: ارزیابی ها خیلی خوب بود.جهره ها با نشاط و آماده بودند و در مجموع عملکرد بسیج در این زمینه عالی بود.

بسیج تونایی های بیشتری دارد

سردار حسین بابایی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در گفتگویی گفت: امروز هرجا که رفتیم یاد دوران دفاع مقدس برای ما زنده شد و حضور نوجوانان،جوانان و بزرگسالان در این رزمایش ها دوران دفاع مقدس را برای ما زنده کرد و این آمادگی،بصیرت و درک بسیجیان را برای همگان روشن کرد.

وی افزود: بسیج ظرفیت های بیشتر از این دارد و باید برای رسیدن به این ظرفیت تلاش های بسیاری شود.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار