کوهی مشایخ در گفتگو با عمار فیلم :

شرکت 10 اثر از مركز مبشر فیلم در چهارمين جشنواره فيلم عمار

1403-08-01 03:08:49
0
11

سرويس فرهنگي : مدیر تولید موسسه فرهنگی و هنری مبشر فیلم گفت : 10 اثر از آثار موسسه فرهنگی و هنری مبشر فیلم ، مهمان چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار می شود .

 

به گزارش کلاله خبر، کوهی مشایخ مدیر تولید موسسه فرهنگی و هنری مبشر فیلم در گفتگو با دبیرخانه چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار واحد گلستان از تولید 10 اثر مبشر فیلم برای چهارمین جشنواره فیلم عمار خبر داد.

وي هدف اساسی جشنوار هایی مانند عمار را نهادینه کردن فرهنگ اهل بیت علیهم السلام و ادامه دهنده راه شهدای انقلاب و امام راحل رحمه الله علیه دانست و تاکید بر نهادینه شدن نکات اخلاقی و دینی برشمرد.

مشايخ هدف از برگزاری جشنواره عمار را گسترش اخلاق و شعور دینی و اهداف انقلاب اسلامی ایران دانست و از دیدار مقام معظم رهبری  با دست اندر کاران جشنواره مردمی عمار ابراز خرسندی نمودند و آن را نقطه قوتی برای جوانان ایران زمین دانست.

وی افزود موسسه مبشر فیلم این آمادگی را دارد  تا در زمینه تولید فیلمهای مستند با دبیرخانه جشنواره عمار استان گلستان و هنرمندان این استان همکاری داشته و آثار دینی و ارزشی و انقلابی را تولید نمایند و محقق شدن این همکاری را سعادتی برای خود و دوستانشان می دانند.

آقای کوهی مشایخ در خصوص تولیدات و نام آثار افزود: نام شش اثر عبارت است از پرنده ها فدراسیونی ندارند، شوق وصال، اشکهای روشن، توکل ، ما اهل منطقیم، کوی دوست و  ان شاء الله بزودی و پس از تدوین نهایی، نام بقیه آثار اعلام می شود.  وی همچنین افزود دو کلیپ در خصوص قدرتهای استعماری می باشد که امیدواریم با تدوین به موقع  به جشنواره عمار برسد.

گفتنی است سال گذشته 7 اثر از4 فیلمساز گلستانی در جشنواره فیلم حضور داشتند که مستند " نخهایی که برای خداوند بافته می شوند" از تولیدات این موسسه برگزیده شد. موضوع این مستند داستان زندگی  پیرزنی است که با دستمال بافی سنتی به کسب رزق و روزی حلال می پردازد .

وی در پایان برای کلیه هنرمندان ولایی و  عزیز استان گلستان آرزوی توفیق و رستگاری را از خداوند رحیم خواست.

** فیلمسازان محترم می توانند آثار خود را تا 15 آذر ماه به دبیرخانه مرکزی تهران ارسال نمایند و لازم بذکر است چهارمین جشنواره عمار فیلم در دی ماه در تهران برگزرا می گردد. www.ammarfilm.ir

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار