اصلاحیه:

77 کیلوگرم تریاک در کلاله کشف شد

1403-07-28 04:07:21
0
57

سرویس اجتماعی: رضا بهروزی فرمانده انتظامي شهرستان كلاله طی چند روز گذشته اعلام کرده بود که از یک خودروی لیفان 25 کیلو و 500 گرم تریاک کشف شد. اما روز گذشته وی از كشف 52 کیلوگرم  مواد مخدر دیگر  از نوع ترياك در این ماشین خبر داد.


وی در تشريح اين خبر گفت: پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در راستاي مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي موفق شدند فردي با مشخصات معلوم را كه در امر حمل و عرضه مواد مخدر در سطح شهرستان با خودروي ليفان از استان هاي جنوبي به شهرستان كلاله اقدام مي كند را شناسايي و مراتب به صورت ويژه در دستور كار ماموران قرار گرفت.

وي در ادامه افزود: با شناسايي متهم، محل فعاليت وي تحت كنترل و تعقيب و مراقبت پليس قرار گرفت تا اينكه چند گذشته پس از3 ماه كار پليسي و اطلاعاتي مأموران مبارزه با مواد مخدرموفق شدند خودروي حامل مواد مخدر را در ورودي شهرستان طي يك عمليات پليسي توقيف كنند.

 

سرهنگ بهروزي تصريح كرد: در اين راستا 2 سوداگر مرگ دستگير و در بازرسي اولیه  از خودرو 25 كيلوو 500 گرم مواد مخدر از نوع ترياك كه به طرز ماهرانه اي جاساز شده بود كشف وضبط شد.

اما این مقام انتظامی روز گذشته اعلام کرد: بازرسی از این خودرو منتج به بازرسی اولیه نشد و ادامه بازرسی ها در محیط نظامی انجام گرفت و در ادامه این جستجوها توانستیم 52 کیلوگرم مواد مخدر دیگر از نوع تریاک در این ماشین کشف کنیم.

بهروزی اضافه کرد: با این 52 کیلوگرم و 25 کیلو و 500 گرم کشف شده در مرحله اول بازرسی، در مجموع 77 کیلو و 500 گرم تریاک از این خودرو کشف و ضبط شد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار