سرویس اجتماعی:

كشف 25 كيلوگرم ترياك در كلاله

1403-07-28 04:07:35
0
58

سرویس اجتماعی: رضا بهروزی فرمانده انتظامي شهرستان كلاله  از كشف 25 كيلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع ترياك طي يك عمليات پليسي خبر داد.

 

به گزارش کلاله خبر، وی در تشريح اين خبر گفت: پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در راستاي مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي موفق شدند فردي با مشخصات معلوم را كه در امر حمل و عرضه مواد مخدر در سطح شهرستان با خودروي ليفان از استان هاي جنوبي به شهرستان كلاله اقدام مي كند را شناسايي و مراتب به صورت ويژه در دستور كار ماموران قرار گرفت.

وي در ادامه افزود: با شناسايي متهم، محل فعاليت وي تحت كنترل و تعقيب و مراقبت پليس قرار گرفت تا اينكه روز گذشته پس از3 ماه كار پليسي و اطلاعاتي مأموران مبارزه با مواد مخدرموفق شدند خودروي حامل مواد مخدر را در ورودي شهرستان طي يك عمليات پليسي توقيف كنند.

سرهنگ بهروزي تصريح كرد: در اين راستا 2 سوداگر مرگ دستگير و در باز رسي از خودرو 25 كيلوو 500 گرم مواد مخدر از نوع ترياك كه به طرز ماهرانه اي جاساز شده بود كشف وضبط نمايند.

اين مقام انتظامي گفت : متهمان با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضايي گرديد.

فرمانده انتظامي كلاله ضمن تقدير وتشكر از همكاري مردم با پليس و عزم راسخ همه سازمانها و نهادها در مقوله پيشگيري از اعتياد ومواد مخدر در جامعه تصريح كرد: تلفن 110 آماده دريافت هرگونه اخبار واطلاعات مردمي مي باشد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار