فرمانده سپاه کلاله:

بسیج با جنگ نرم دشمن مقابله می کند

1403-07-28 04:07:44
0
57

سرویس اجتماعی: سید موسی حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بیسیج سپاه کلاله گفت: بسیج با سازماندهی جوانان و نوجوانان در قالب حلقه های صالحین با جنگ نرم دشمنان مقابله می کند.


 

وی درگفتگو با خبرنگار کلاله خبر، افزود: بسیج درعرصه های مختلف گام برداشته است و در حال حاضر با تشکیل و سازماندهی حلقه های صالحین با جنگ نرم دشمن مقابله می کند.

 

حسینی گفت: امسال سی و چهارمین سالگرد هفته بسیج است و درهفته بسیج برای گرامیداشت این هفته و نشان دادن اقتدار بسیج برنامه های مختلفی توسط ناحیه مقاومت و پایگاه های مقاومت بسیج اجرا شده و اجرا می شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کلاله تصریح کرد: برای هر روز از هفته بسیج عنوان هایی در نظر گرفته شده که به ترتیب بسیج، ایثار و شهادت،بسیج، ولایت و انتظار، بسیج، خلاقیت و پیشرفت، بسیج، سازندگی و اقتصاد مقاومتی، بسیج، خانواده و سبک زندگی، روز بسیج مستضعفین و بسیج، امر به معروف و نهی از منکر می باشد و دراین هفته برنامه های شاخص ما شامل : یادواره های شهدا،غبارروبی مزارشهدا، دیدار از خانواده های شهدا، افتتاح پایگاه های مقاومت بسیج خواهران و براداران و برگزاری همایش اقتدار در روز 5 آذر ماه است.

 

حسینی خاطرنشان کرد: در چند روز گذشته پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله روستای کوسه شهرستان کلاله افتتاح و به بهره برداری رسید وهمچنین چندین  یادواره در سطح شهرستان کلاله برگزار شد.


 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار