اخبار اجتماعی:

یک میلیون و 421فقره پرونده درآرشیو الکترونیکی دادگستری گلستان ثبت شد

1403-08-01 05:08:55
0
9

سرویس اجتماعی: فیض محمد خورشیدی معاون برنامه ریزی دادگستری گلستان گفت: تعداد پرونده های موجود در بایگانی راکد استان افزون بریک میلیون و 425 هزار فقره بوده که از این تعداد یک میلیون و 421 هزار فقره ضروری و غیرضروری پس از بررسی و اسکن اوراق در آرشیو الکترونیکی ثبت شده است.

 

به گزارش کلاله خبر،وی درگفتگو با خبرنگار ایرنا همچنین اظهار کرد: در جدیدترین آمارهای منتشر شده از سوی قوه قضاییه،گلستان سومین استان کشور در طرح آرشیو الکترونیکی پرونده های بایگانی راکد است.

وی اضافه کرد: با ثبت این پرونده ها در آرشیو الکترونیکی از این پس در دسترسی به پرونده های موجود در بایگانی دادگستری های استان، شتاب بخشی و تسهیل می شود.

خورشیدی با بیان اینکه گلستان جزو سه استان پیشرو کشور در پالایش ،اسکن و ثبت پرونده های بایگانی راکد در آرشیو الکترونیکی است ،افزود: آرشیو الکترونیکی علاوه بر سهولت دسترسی به سوابق پرونده ها، ضریب امنیتی نگهداری آنها را نیز افزایش می دهد.

وی با بیان اینکه تاکنون افزون بر 80 درصد فضای بایگانی راکد دادگستری استان آزاد شده است ،گفت: اشغال نکردن فضای اضافی برای نگهداری پرونده ها و کاهش هزینه های نگهداری از مزایای ساماندهی بایگانی راکد در دادگستری است.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار