دکتر کریمی :

نقش بسیج در کشور راهبردی و تعیین کننده است

1403-08-01 05:08:40
0
26

سرویس اجتماعی: فرمانده قرارگاه عملیاتی امام هادی (ع) گلستان با بیان اینکه بسیج نقش تعیین کننده و راهبردی در انقلاب اسلامی دارد، گفت: بسیجیان شهرستان گرگان ماموریت های محوله را به نحو احسن انجام داده اند.

 

به گزارش کلاله خبر به نقل از گلستان ما،حسین کریمی اول، جانشین سپاه نینوا گلستان و فرمانده قرارگاه عملیاتی امام هادی (ع)، امروز (29 آبان) در حاشیه رزمایش گردان های بیت المقدس اظهارداشت: رزمایش گردان های بیت المقدس با هدف حفظ آمادگی و هماهنگی بسیجیان این گردان ها و نیل به اهداف از پیش تعیین شده برگزار شد.

وی افزود: در رزمایش امروز بسیجیان شرکت کننده توانستند ماموریت های محوله را با انگیزه بالا و روحیه بسیجی و ولایی با فرمان فرماندهی کل قوا و اجازه شروع عملیات با اعلام رمز یا محمد رسول الله بخوبی انجام دهند.

کریمی با بیان اینکه گزارشات میدانی نشان از موفقیت برگزاری رزمایش دارد، خاطرنشان کرد: تمام اعضای گردان، گروهان و دسته های مختلف ماموریت های محوله و سناریو خود را با شایستگی انجام دادند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی امام هادی (ع) استان گلستان در مورد هفته بسیج گفت: امام خمینی (ره) با نگاه آینده نگری نهادی را در انقلاب اسلامی بوجود آورد که در مواجهه با خطرات نامطلوب 35 سال گذشته نقش تعیین کننده و راهبردی داشت.

وی ادامه داد: در دفاع مقدس بسیج با ورود به جنگ توانست موازنه را به نفع ایران تغییر دهد و بعد از جنگ نیز در عرصه های علمی و اقتصاد مقاومتی و خودکفایی توانست دستاوردهای بزرگی را بدست آورد.

کریمی در پایان از دست اندرکاران برگزاری این رزمایش تشکر کرد و افزود: در شرایطی قرار داریم که آمادگی بسیجیان و مردم کشور می تواند دشمنان را از طمع خام به کشور باز دارد و در مذاکرات هسته ای نیز دست برتر متعلق به ایران خواهد بود.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار