اخبار اجتماعی:

دستگیری كلاهبردار يك ميليارد و 620 ميليون ريالي در "كلاله"

1403-07-28 04:07:30
0
61

سرویس اجتماعی: فردي كه با جلب رضايت افراد با شگرد هاي مختلف و صدور چك بلا محل در سطح كشور كلاهبرداري مي كرد توسط پليس آگاهي فرماندهي انتظامي شهرستان كلاله استان گلستان دستگير شد.

 

به گزارش کلاله خبر،سرهنگ پاسدار "رضا بهروزي" فرمانده انتظامي شهرستان كلاله در گفتگویی گفت: در پي شكايت يك شهروند مبني بر اينكه فردي با هويت معلوم در ازاي خريد 22 رأس گوسفند از وي با صدور چك جعلي به مبلغ يكصد و ده ميليون ريال از وي كلاهبرداري كرده است و به همراه گوسفندان از محل متواري گشته است، پيگيري موضوع به طور ويژه در دستور كار مأموران پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: مأموران با تحقيقات گسترده متهم را شناسايي و طي هماهنگي قضايي در يك عمليات پليسي دستگير و به پليس آگاهي دلالت داده شد.

سرهگ بهروزي با اشاره به اينكه در بازجويي هاي فني و پليسي به عمل آمده كلاهبردار دستگير شده صراحتأ به جرم خود اعتراف كرد و افزود: در اين رابطه چند فقره چك و مدارك جعلي به همراه 2 عدد مهر جعلي از وي كشف شد.

فرمانده انتظامي كلاله تصريح كرد: در ادامه با بازرسي سوابق كيفري متهم و استعلام از بانك اطلاعاتي مجرمين و تحقيقات تكميلي مشخص گرديد متهم داراي يك سال حبس از مرجع قضايي شهرستان آزاد شهر به اتهام كلاهبرداري مي باشد.

اين مقام انتظامي افزود: متهم همچنين تحت تعقيب مراجع قضايي استان ايلام به اتهام كلاهبرداري به مبلغ 800 ميليون ريال و شهرستان شاهرود قوچان به مبلغ 710 ميليون ريال مي باشد.

وي با اشاره به اينكه متهم تا كنون به يك ميليارد و 620 ميليون ريال كلاهبرداري اعتراف كرد با تشكيل پرونده تحويل مرجع قضايي و از آن طريق با قرار صادره روانه زندان گرديد گفت: با توجه به گستردگي كلاهبرداري متهم در سطح كشور در صورت وجود شاكي هر نقطه از كشور ، شاكيان در استان گلستان مي توانند با مراجعه به پليس آگاهي شهرستان كلاله استان گلستان و با برقراري ارتباط با شماره تلفن هاي داراي پيش 0171 و شماره تلفن 2185345 و 2185346 و 01714244116 پليس آگاهي موضوع شكايت خود را طرح كنند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار