عجیب ترین سرقت در کلاله

1403-07-28 04:07:48
0
58

سرویس اجتماعی: این روزها با اوج گرفتن مراسمات در شهرهای مختلف، به تبع افرادی پیدا می شوند که از موقعیت استفاده می کنند و کفش های فرسوده خود را با کفش های جدیدتری عوض می کنند.

 

کلاله خبر، یکی از مخاطبان "سایت کلاله خبر" مطلب جالبی برای سایت ما ارسال کرده است و برای آگاهی بیشتر شهروندان  خواسته است در سایت درج شود.

مطلب ذیل با کمی ویرایش نوشته این این شهروند است و به عنوان خبر تلقی نمی شود:

چند شب پیش برای نمازخواندن به مسجد رفتم و وقتی برگشتم به خانه، یکی از آشنایان برای دیدو بازدید به خانه من آمده بود و من از آمدن ایشان به خانه ام خوشحال بودم ولی این خوشحالی من دوام زیادی نداشت و به تلخی تبدیل شد.

ساعاتی گذشت و ما گرم حرف زدن با هم بودیم که ناگهان صدایی از حیاط بلند شد و ما به فرض اینکه گربه بود،به این موضوع حساس نشدیم و پیگیری نکردیم.

جای شما خالی کلی از گذشته و خاطرات تلخ و شیرین صحبت کردیم و یادآوری خاطرات برای ما شیرین بود،زمانی که مهمان ما می خواست به خانه خود برگردد،طبق رسوم ما ایرانی ها ایشان را بدرقه کردیم و وقتی آمد کفش های خود را به پا بزند،کفشی در جاکفشی ما نبود اطرافمو نگاه کردم، دیدم کفش های جدید منم نیست!کفش های مهمان ما هم جدید و از پوتین های ساق کوتاه گران قیمت بود.ناگهان چشمم به در حیاط افتاد که دیدم باز است. از آنجا بود که فهمیدیم دزد به خانه زده.!

اما برای ما جای تعجب بود که وسایل مختلفی با قیمت های بیشتر از کفش در این حیاط بود چرا کفش؟!

جای دشمن شما خالی، جلوی مهمانم شرمنده و سرافکنده شدم نمی دونست چی بگم؟ زبونم بند آمده بود.می خواستم زنگ بزنم پلیس اما انقدر این دزدی عجیب بود که توضیح دادن آن برای پلیس هم باعث خجالتم می شد.

ببخشید سرشما را هم درد آوردم،اینو گفتم که شهروندان کلاله ای آگاه باشند که اینطور سرقت های عجیب هم انجام می شود و مواظب باشند در مقابل مهمانان خود سرافکنده نشوند.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار