کلاله خبرگزارش می دهد:

وضعیت نامناسب بستر کمربندی کلاله به گنبد

1403-07-28 04:07:44
0
64

سرویس اجتماعی: یادمان می آید که یکی از وزرای جمهوری اسلامی ایران گفت: اگر کسی در جاده های ایران خرابی پیدا کرد به او جایزه می دهیم،الان این آقای وزیر کجاست که وضعیت برخی از جاده های بین شهری را ببیند؟

 

کلاله خبر، شب گذشته در دفتر کارمان نشسته بودیم که ناگهان یکی از مخاطبان سایت که می دانست دفتر کار ما کجا است با یک حالت پریشان وارد محل کار ما شد.جریان پریشانی این شهروند را از وی پرسیدیم وگفت: نیم ساعت قبل من و خانواده ام براثر بی احتیاطی راننده ای می خواستیم جانمان را از دست بدهیم.!

پرسیدیم چرا؟ درجواب ما گفت: خرابی جاده کمربندی کلاله به گنبد،راننده مقابل ما برای عبور از خرابی ها و ناهمواری های این جاده،مجبور شد در لاین ما بپیچد و درچند ثانیه جان چندین نفر به خطر افتاد که خداروشکر بخیر گذشت.

ناگفته نماند که چند نیش و کنایه نیز نثار ما کرد آنهم به این شرح است: وی گفت: شما که ادعا می کنید سایت شما مردمی است چرا به درد دل ما گوش نمی دهید و برای رفع مشکلات این جاده از طریق سایت اقدامی نمی کنید؟

یله شهروند گرامی ما ادعا می کنیم که سایت ما مردمی است و پای این ادعای خود هستیم  همراه با مشکلات خاص آن.

همانطور که این شهروند گفت، از طرف گنبد به کلاله در اولین روستای شهرستان گنبد حدود 1 کیلومتر از جاده وضعیت نامناسبی دارد که رانندگان برای عبور کردن از این ناهمواری ها از لاین خود به لاین مقابل می روند و باعث به خطر انداختن جان سایر افراد می شوند.

شاید در اولین برداشت، شما هم کار این راننده را اشتباه و تخطی از مقررات راهنمایی و رانندگی بدانید اما اگر شما هم یک بار از این جاده به گنبد یا از گنبد به کلاله جابجا شده باشید به این رانندگان حق می دهید چرا که چندین سال است که این ناحیه از جاده بصورت جدی تخریب شده است و رانندگان بصورت ناخودآگاه تغییر مسیر می دهند.

این جاده به عنوان کمربندی بین گنبد و کلاله محسوب می شود و باعث کاهش ترافیک در جاده های بین شهری گنبد،مینودشت،گالیکش و کلاله می شود و مسئولین باید با در نظر گرفتن این موضوع،چاره ای برای مشکلات این جاده بیندیشند.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار